شکست نابهنگام سپاهان برابر صبای قم/ بهت فرکی از حرکت دروازه‌بان سپاهان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شکست نابهنگام سپاهان برابر صبای قم/ توقف ذوب‌آهن مقابل گسترش

در دو بازی از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان در زمین صبای قم شکست خورد و ذوب‌آهن در فولادشهر مقابل گسترش فولاد به تساوی تن داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان عصر امروز شنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم صبای قم با دو گل برابر حریف خود به پیروزی رسید. هادی شکوری (۶۰) و جلال‌الدین علی محمدی (۹۴) زننده گل‌های تیم صبا بودند. سپاهان با این باخت ۴۱ امتیازی باقی ماند و نتوانست فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهد.

در دیگر بازی امروز تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان گسترش فولاد تبریز بود که جدال این دو تیم در پایان بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند بدون گل خاتمه یافت.

----------------------------

حاشیه دیدار صبا - سپاهان
بهت فرکی از حرکت دروازه‌بان سپاهان و دست به دست چرخیدن بازوبند کاپیتانی اصفهانی‌ها/ تعویض زود هنگام عقیلی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از حرکتی که دروازه‌بان این تیم انجام داد و منجر به اخراج او شد چند دقیقه‌ای بهت‌زده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست وچهارم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام قم با حضور حدود 200 هوادار آغاز شد.

* حدود صد هواداران سپاهانی که در ورزشگاه حاضر شدند به شدت محرم نویدکیا را مورد تشویق قرار دادند.

* روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال امید که در تیم صبا بازی می‌کند به علت صعود شاگردان خاکپور به مرحله دوم انتخابی رقابت‌های المپیک مورد تمجید دیگر مسئولان قمی قرار گرفت و به او هدیه‌ای دادند.

* پیش از آغاز بازی به علت درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار وطن امروز یک دقیقه سکوت صورت گرفت.

* مهدی تارتار سرمربی صبای قم پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت و دسته گلی برای فرکی برد.

* به علت اینکه ابوالفضل ابراهیمی در نیمه اول نیمکت‌نشین بود بازوبند کاپیتانی صبا بر دست مهرداد طهماسبی بود که با ورود ابراهیمی در نیمه دوم وی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

* هادی عقیلی مدافع سپاهان در دقیقه 11 دچار مصدومیت شد و جای خود را به سعید قاعدی‌فرد داد.

* پس از تعویض هادی عقیلی بازوبند کاپیتانی سپاهان به رحمان احمدی داده شد که با توجه به اخراج او در دقیقه 49 این بازوبند به محمدعلی احمدی رسید که او هم پس از تعویضش بازوبند را به شهاب گردان داد.

* در دقیقه 49 رحمان احمدی روی یک توپ اشتباه فاحشی انجام داد و توپ را به بیرون از محوطه جریمه با دست دفع کرد که منجر به این شد که داور وی را از زمین مسابقه اخراج کند. حسین فرکی سرمربی سپاهان از این حرکت احمدی چند دقیقه‌ای بهت‌زده به او نگاه می‌کرد.

* رسول نویدکیا در دقیقه 23 شوتی را به سمت دروازه صبا زد که توپ به تیرک دروازه قمی‌ها برخورد کرد.

* در جریان نیمه دوم خلعتبری با ضربه سری توپ را به سمت دروازه صبای قم فرستاد که مهرداد طهماسبی توپ را روی خط دفع کرد اما نیمکت سپاهان معتقد بود که این توپ از خط عبور کرده است و نسبت به داور معترض بودند. در همین حین حیات‌پور سرپرست صبا درگیری لفظی با یکی از نیمکت‌نشینان سپاهان داشت.

 اخبار ورزشی - مهر،فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------