تیکه های نژاد فلاح به دارایی های سیاسی در برنامه نود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نژادفلاح:آقای سیاسی برای پول دادن نیازی نیست بدویی بیایی برای ریاست/نمی گویم کاندیدای مجلس نمی شوم

محمدحسین نژادفلاح می گوید صبح سه شنبه به قطر می رود . او می گوید سیاسی اگر می خواهد به تیم کمک مالی کند ، نیاز ندارد بدو بدو برود پشت میز ریاست بنشیند. او البته چند تا تیکه هم به دارایی های سیاسی انداخت و آخرش هم گفت نمی گوید که برای انتخابات مجلس کاندیدا نمی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمدحسین نژادفلاح قائم مقام این چندماهه پرسپولیس در گفت و گو با برنامه 90 درحالی که حمیدرضا سیاسی هم همزمان با او روی خط بود درباره اتفاقات امروز تیم حرف طد. او در ابتدا گفت:«من صبح دوشنبه در اداره مالیات جلسه ای داشتم و توانستم مشکل مالیاتی 4 بازیکن مان را حل کنم تا همراه ما بیایند.در مسیر بازگشت به باشگاه شنیدم که آقای سیاسی رفتند باشگاه ، تصمیم گرفتم تا به باشگاه نروم. بعد متوجه شدم که ایشان رفتند در اتاقی که محل کار من بوده است.»

او در ادامه و درحالی که دقایقی سیاسی درباره دلیل رفتنش به باشگاه حرف زده بود ، گفت:«من می خواهم عرض سلام داشته باشم خدمت آقای سیاسی . خیلی خوشحالم که ایشان آزاد شدند و برای شان آرزوی توفیق دارم.اما می خواهم به ایشان بگویم رفتار امروز ایشان با تیمی که بازی مهم آسیایی دارد و باید برود به قطر و اگر با دست پر برگردد ، می تواند صعود کند درست است ؟آیا درست است که برای رسیدن به خواسته شخصی تان اینچنین حاشیه سازی کنی؟ شاید برای تان برد و باخت تیم مهم نیست و فقط به خودتان فکر می کنید؟»

 او در ادامه با گلایه به سیاسی گفت:«ما باید خودمان را خرج پرسپولیس کنیم نه اینکه ما هستیم و در آمدیم. اینکه چطور پول های مان را در آوردیم ، و چطور هزینه می کنیم.من در این دو ماه حرمت همه علی الخصوص ایشان را داشتم و علاقمندم که حاشیه جدیدی بر تیم اضافه نکنیم. ایجاد این نوع رفتار  که امروز شاهدش بودیم ،به نظر می رسد کار شتاب زده ای است که توقعش از شما نمی رود آقای سیاسی. من انتظار داشتم حرفه ای برخورد کنید.»

او که حرفهایشرا سیاسی با طعنه جواب داد و گفت غیر از پولهایش ، 127 روز از عمرش را برای پرسپولیس در زندان گذرانده ، دوباره گفت:«من واقعا صدای شما را بریده بریده دارم. من مرادم هزینه مالی نبود. آدم ها میلیارد ، میلیارد در می آورند و خرج می کنند و باید برای پول هایی که در آوردند هم بروند پاسخ بدهند!من مرادم هزینه معنوی برای باشگاه بود. »

او در ادامه دو سئوال از هیات مدیره تیم پرسید و گفت:«من دو سئوال حقوقی از هیات مدیره دارم. ایشان راست می گویند. من بنا نیست قائم مقام کسی باشم. در پرسپولیس هم هیچ وقت نفر دوم نمی شوم. برای همه احترام قائلم اما وقتی دوستان هیات مدیره من را قائم مقام باشگاه گذاشتند با همه اختیارات مدیریت این سمت را به من دادند. اگر حالا می خواهند آقای سیاسی برگردد پس باید ابتدا من را برکنار می کردند. نکته دیگر هم این است که آقایان شما هیات مدیره هستید و باید تصمیم درباره مدیریت بگیرید ، چرا بازی را عوض می کنید و می اندازید گردن ریاست مجمع؟»

او که مدام از توضیحات سیاسی عصبانی می شد در بخشی دیگر در جواب او درباره اینکه هیچ مجرمیت دیگری غیر از پرسپولیس ندارد ، گفت:«از روزی که من آمدم بهنام پیشرو ، سازمان لیگ و آقای هدایتی به ما کمک مالی کردند و شرایط تیم پیش می رفت اما نیازی به پول هم نداشتیم. بود و نبود من و سیاسی خللی در حیات تیم پر هواداری مثل پرسپولیس نمی کند. پرسپولیس را  هوادارانش می گرداند . فکر نکنیم فقط ما پول داریم و تا از زندان بیرون آمدیم باید بدو بدو برویم و بنشینیم روی صندلی مدیریت تیم. شما آقای سیاسی نظر وزارت را پرسیدی و رفتی در باشگاه پرسپولیس نشستی؟» او در پایان در این باره که شاید وزارت ورزش می ترسد او بخواهد برای مجلس کاندیدا شود ، برایش حکم مدیریت نزدند ، گفت:«من درباره این مسئله در 90 پاسخ سیاسی نمی دهم. نه حرف تان را تائید می کنم نه تکذیب. تازه اگر چنین تردیدی داشتند ، چرا امروز برای آقای نجف نژاد حکم ریاست هیات مدیره استقلال را زدند؟»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------