کی روش: اولویت من صعود به جام جهانی است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی این بار با لبخند مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

بعد از حمایت حسنی خو نماینده وزارت ورزش از سرمربی تیم ملی او اعلام کرد به آینده نگاه امیدوارانه ای دارد.

با حسنی خو نگاه امیدوارانه ای داریم
جلسه خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و همان طور که کفاشیان گفت نگاه امیدوارانه‌ای به آینده داریم. هیچ شکی نیست که با حضور حسنی‌خو، نگاه خوش‌بینی وارد جلسه و مذاکرات شد. لازم است که یک بار دیگر مطرح کنم که همه امکانات و شرایط باید مهیا باشد تا تیم ملی به موفقیت برسد و راهی جام جهانی شود.

اولویت من صعود به جام جهانی است
مهم‌ترین مسئله این است که بهترین راه حل را برای رسیدن به موفقیت تیم ملی پیدا کنیم و طبق آن عمل کنیم. صعود تیم ملی به جام جهانی اولویت مهم ماست و اولین و مهم‌ترین هدف شخص من هم همین است. البته مطمئنم که خواسته اکثر هواداران و مسئولان هم رفتن تیم ملی به جام جهانی است ولی مهم‌ترین مسئله‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که تنها با حمایت‌های بزرگ می‌توانیم به این موفقیت برسیم. مبنای موفقیت‌های بزرگ حمایت‌های بزرگ است.

الان زمان تعهد دادن است نه قول دادن
اکنون زمان قول دادن نیست بلکه زمان متعهد شدن است. بنا بر قول و وعده و وعیدها نمی‌توان کار را ادامه داد. تنها راه موفقیت ما انجام کارها با تعهد کامل است. در حال حاضر خوش‌بین هستیم و با نگاهی مثبت به دنبال راهکارها هستیم ولی زمان قول دادن‌ها همان طور که گفتم تمام شده است. الان زمان تعهد و پیدا کردن راهکارهاست. امیدوارم دست به دست یکدیگر راهکارها را پیدا کنیم و در ادامه موفق باشیم.

اخبار ورزشی - ورزش3

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------