آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

منتخب تاریخ لیگ برتر در نفت/این پسر مجتبی جباری آینده استقلال است؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علیرضا منصوریان با هیجان هر یک از ستاره های تیمش را به یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران مقایسه می کند.

 نفت تهران امسال یکی از بهترین های فوتبال مان بوده است. شاگردان علیرضا منصوریان که بیشترین تعداد بازی ، پر فشار ترین تقویم مسابقات و سخت ترین تمرین ها را پشت سر گذاشته اند ، هنوز کم نیاوردند و در مسیر موفقیت در 3 جام پیش می روند. آنها بعد از دو باخت دوباره اوج گرفتند و در دو بازی آخرشان به 6 امتیاز رسیدند. این موفقیت که با بازیکنان جوان بدست آمده حسابی منصوریان را سر شوق آورده است. اودر گفت و گو با خبرآنلاین با هیجان از بازیکنانش حرف می زند. او درباره علیرضا عزتی کاپیتان 26 ساله تیمش می گوید:«علیرضا را که در زمین می بینی انگار بازی های جواد نکونام را می بینی. او دقیقا با مختصات نکو برای تیم من میدانداری می کند . در 26 سالگی بازوبند تیمم را به بازو می بندد . هم یک کاپیتان با تجربه است و هم سبک بازی تخریبی اش موثر . شاید در این هفته ها ما بیشترین فشار را به او  آوردیم اما همیشه سعی کرده بهترین باشد.»

منصوریان اگر فرصت داشت سایر بازیکنانش را هم با دیگر ستاره های تاریخ فوتبال ایران قیاس می کرد اما نمی توانست در همان فرصت کوتاه از یک قیاس بزرگ دیگر دست بردارد. او که عباس بوعذار 18 ساله را از تیم استقلال اهواز در دسته دو به تهران آورده و حالا فیکس تیمش شده در کمتر از دو ماه ، درباره این جنوبی تیمش می گوید:«او یک عبدالرضا برزگری جدید برای فوتبال ایران است. فوتبال او شمای کلی برزگری بزرگ را دارد. همان تکنیک ، همان سرعت و همان سبک بازی. »

و اما دیگر بازیکنی که وقتی نامش را می پرسیم برایش یک تشبیه دارد ، آرش رضاوند است. ملی پوش تیم امیدش:«آرش من را یاد مجتبی جباری می اندازد. او با همان شعوری فوتبال بازی می کند که مجتبی بازی می کند. وقتی به این جوان بازی دادم مطمئن بودم که عصای دستم می شود. »

آرش رضاوند و تشبیه او به مجتبی جباری. یک بازیکن 21 ساله که کاپیتان محبوب سال های نچندان دور استقلال او را با یکی از بهترین شماره 8 های تاریخ استقلال مقایسه می کند. این یعنی بزودی هواداران استقلال به این فکر می افتند که یکی با مختصات گم شده تیم شان را با سنی کمتر پیدا می کنند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------