برانکو: بازیکنان از شدت خستگی از پا افتادند و به حد مرگ رسیدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر بنیادکار ازبکستان گفت: این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش برابر بنیادکار گفت: در وهله اول می خواهم از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که جو فوق العاده زیبایی را ایجاد کردند و بازیکنان ما از فرط خستگی از حال رفتن و تا حد مرگ هم رفتند اما به خاطر حمایت هواداران تلاش کردند.

وی ادامه داد: به این هواداران و بازیکنان افتخار می کنم. آنچه به عنوان مربی باید عرض کنم این است که پیروزی همیشه زیباست. ما یک بازی خوب را انجام دادیم و از همان ابتدا حریف را تحت فشار قرار دادیم.

برانکو ادامه داد: وقتی تعداد زیادی از بازیکنان حریف در منطقه دفاعی شان جمع می شوند کار برای ما سخت می شود. به همین خاطر افتخار می کنم به بازیکنانم که مردانه تلاش کردند و به پیروزی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در سخت ترین گروه قرار داشتیم. قهرمان عربستان، قهرمان قطر و برترین تیم ازبکستان در گروه ما بودند. با وجود همه مشکلات داخلی باشگاه ما توانستیم حداکثر امتیاز ممکن را به دست بیاوریم. ما مقابل الهلال هم همین میزان شانس داریم. به نظرم الهلال تیم بهتری نسبت به النصر است.

برانکو در مورد دیدار با الهلال گفت: ما قبل از اینکه به این بازی برسیم باید دو بازی را در لیگ داخلی پشت سربگذاریم که یکی از آنها با استقلال است. بعد از این بازی تمرکزمان را روی دیدار با الهلال خواهیم گذاشت.

وی افزود: بازیکنان من در این دیدار از جان مایه گذاشتند و بسیار خوب مبارزه کردند. آنها تا دقیقه 90 هم تکل می زدند. من به این بازیکنان افتخار می کنم و امیدوارم بتوانیم با تمریناتی که در نظر می گیریم به شرایط ایده ال برسیم.

ایوانکوویچ در مورد عملکرد حمیدعلی عسگر و اشتباهاتی که در گذشته داشته است گفت: شما کدام بازیکن را سراغ دارید که در دوران فوتبالش اشتباه نکرده باشد. ایشان هم اشتباهاتش کم شده است و در این بازی کمترین اشتباه را داشت. من هیچ انتقادی به بازیکنانم ندارم. علی عسگر در دقیقه 90 دوید و درون محوطه جریمه حریف دوید و صاحب موقعیت شد.

اخبار ورزشی  - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------