هدایتی: یک ریال بدهی معوقه ندارم/ کاش یک موى گندیده پسران من در تن آقایان بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اگر رضایت نمی دادم، منتشر‌کننده خبر بدهی 500 میلیاردی به زندان می‌رفت
هدایتی: یک ریال بدهی معوقه ندارم/ کاش یک موى گندیده پسران من در تن آقایان بود

حسین هدایتی اعلام کرد به عنوان شخصیت حقیقی یک ریال هم بدهی معوقه ندارد.

حسین هدایتی که خبر کناره گیری اش از خرید پرسپولیس منتشر شده با انتشار مطلبی در اینستاگرام در خصوص اتفاقات اخیر اظهاراتی را بیان کرد که در زیر می خوانید:

«گاهـى اوقات دلم از سن و سالم می‌گیرد، بزرگ که باشى باید بغض هاى زیادى را بى صدا دفن کنى.
دوستان، شرکت استیل آذین ایرانیان و هـئیت مدیره و سهـامداران آن نه بدهـى بانکى دارند و نه چک برگشتى و بلکه بسیار شرکت قدرتمند و سلامت می‌باشد.

دو فرزند بنده بر خلاف شایعات منتشر شده اردیبهشت ١٣٩٠ و اردیبهشت ١٣٩٣ سهـامدار شرکت شدند، نه دو روز قبل از شرکت در مزایده در ضمن من خودم در سن شانزده سالگى با سه کارگر کارخانه استیل آذین را راه اندازى کردم. فامیل و بچه محلهـاى عزیزم شاهـدند.

حسین هـدایتى به عنوان شخصیت حقیقى یک ریال بدهـى معوقه ندارد بلکه برجى١٤ طبقه را خریدارى نمودم که سازنده آن وامى به مبلغ ده میلیارد تومان گرفته بود و لذا ساختمان با بدهـى با موافقت آن بانک محترم به من انتقال پیدا کرده و این وام جاریست و معوقه نمی باشد.

سه شرکت تولیدى ما مطرح شده که مبلغى بدهـى معوقه دارد که بنده سهـامدار آن هـستم و میگویند ما شما را میشناسیم نه سهـامداران و شرکت را هـمچنین بخش عمده آن تعیین تکلیف و جارى و بخشى تسویه گردیده که امیدوارم روز شنبه لیست آن سه شرکت فکس شود تا مدارک و مستندات به بانک ارائه شود.

داشتن وثیقه اى ملکى در زمان اخذ وام براى کارخانجات تولیدى نشانه قدرت و اعتبار یک شرکت است و اگر از طریق قانونى کارشناسى و به بانک جهـت تسویه حساب داده شود یک امتیاز و انجام وظیفه است و این ملک در سال ١٣٨٠خریدارى شده و مربوط به منزل پدرى من نیست ،ضمنأ ایشان سى و سه سال پیش به رحمت خدا رفتند و اگر هـم منزل پدرم بود به کسى اجازه نمی‌دادم نگاه چپ به آن کند.

لیست جعلى و خبر کذب بدهـى ٥٠٠ ملیارد تومانى به بانک پارسیان سال قبل توسط یک سایت منتشر شد که ای کاش مسؤل آن وجدان و انسانیت اش تکانى میخورد که بعد از شکایت ما و اثبات کذب بودن خبر در این شرایط تکذیبیه می‌زد چون در صورت عدم رضایت ما راهـى زندان می‌شد و در پایان به آن آقاى سخنگو و روابط عمومى می‌گویم ای‌کاش یک موى گندیده پسران من در تن شما بود در آن صورت حوزه فعالیت شما بسیار زیباتر و سلامت تر بود.

و در مورد مزایده چهـارم اگر در کار بود دوستان بررسى و تصمیم می‌گیرند و در این شب جمعه آن هـم در ماه رجب آرزو می‌کنم و التماس دعا دارم که خداوند ما را به راه راست هـدایت و اهـل کند.(یا على)»
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------