تیموریان دلیل شادی با پیراهن قرمز مقابل استقلال را اعلام کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازیکن تیم تراکتورسازی می‌گوید هنوز خودش را استقلالی می‌داند.

 آندرانیک تیموریان پس از پیروزی ۴ بر یک عصر یکشنبه تیمش برابر استقلال به خبرنگاران گفت: من به عنوان عضو کوچکی از تراکتورسازی از هواداران، مسئولان و شما خبرنگاران که به ورزشگاه آزادی آمدید تشکر می‌کنم.

تیموریان در ادامه افزود: تراکتور بازی خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشت. فکر می کنم حق تراکتور بود این بازی را پیروزی پشت سر بگذارد. ما ۷ یا ۸ موقعیت گل داشتیم که ۴ تا از آنها به گل تبدیل شد و موجب شد تراکتورسازی در کورس قهرمانی باقی بماند.

وی تاکید کرد: تراکتور کمبود بازیکن دارد. همین امروز اگر به نیمکت مان نگاه می کردید چهار مربی و سه مدافع وسط بعلاوه کاپیتان تراکتورسازی آقای کیانی روی نیمکت بودند. با این وجود برای قهرمانی و شادی مردم تبریز می جنگیم و ان‌شاالله سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را داشته باشیم.

بازیکن سابق تیم استقلال در مورد خوشحال یا ناراحت بودنش پس از این پیروزی گفت: فوتبال حرفه‌ای است، بازیکن یک روز در یک تیم هست و یک روز دیگر ممکن است آن تیم را ترک کند.

وی در مورد دوگانگی رفتار تماشاگران استقلال با خودش تصریح کرد: من برای استقلال زحمت کشیده ام، هوادار واقعی این باشگاه این را می داند. تشکر می کنم از آنهایی که من را تشویق کردند و ناراحتم از کسانی که به نوامیس من بی احترامی کردند.

تیموریان ادامه داد: درست مثل اتفاقی که در کمپ ناصر حجازی در نیم فصل اول رخ داد. من دلم برای هوادار واقعی استقلال می‌سوزد. تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا هوادار این تیم فقط برای دربی، بازی با تراکتوسازی و سپاهان به ورزشگاه می آید؟

آندو در ادامه تاکید کرد: ما دربازیهای معمولی ۴۰ هزار تماشاگر داشتیم الان هفته قبل برای استقلال چند تماشاگر به ورزشگاه آمدند؟ آیا هوادار استقلال همین تعداد هستند یا نه؟ البته من مسئول علت یابی کم شدن تماشاگران استقلال نیستم.

هافبک ملی پوش تراکتورسازی در ادامه گفت: تراکتورسازی اگر می خواهد قهرمان شود باید همه امتیازها را در دیدار آخر بدست آورد. جز این برای دیدار پایانی راهی نیست.

تیموریان در ادامه پیرامون تیم آینده خود بعد از اتمام فصل گفت: من دوست دارم بیرون از ایران فوتبال بازی کنم. البته الان پیشنهادی ندارم اما اگر این اتفاق رخ نداد بعدا در مورد تیم آینده فکر خواهم کرد.

آندرانیک تیموریان در مورد انتقاداتی که برخی مسئولان استقلال از وی داشتند گفت: آقایانی که مجمع تشکیل دادند و هیئت مدیره بودند می گفتند که آندو استقلال را عقب نگه می دارد و روند بازی را کند می کند. حالا آنها جواب بدهند که من چند بار مصاحبه کرده‌ام این آقایان چند بار؟ من هوادار واقعی استقلال را دوست دارم و دست آنها را می‌بوسم و همیسه برای استقلال با تمام وجود کار کرده ام.

تیموریان در مورد شادی بعد از گل تراکتورسازی با پیراهن قرمز گفت: لوسیانو ادینهو به من قول داده بود اگر گل زد پیراهنی که اسم پسر من روی آن نوشته شده بود را پس از گلزنی اش نشان دهد. پسر من دیروز به دنیا آمد. این کار نه توهین به هواداران پرسپولیس بود و نه هواداران استقلال. آندو چنین شخصیتی ندارد. من اهل مصاحبه یا مسائل اینگونه نیستم و رو در رو حرفم را می زنم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که اگر کادر فنی استقلال عوض شود به این تیم باز می گردد یا نه گفت: در مورد این موضوع فعلا حرفی ندارم.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------