اظهارات جالب برانکو بعد از پیروزی در دربی / قلعه‌نویی: باید ۲۴ ساعت تا یک هفته بگذرد تا در مورد فصل بعدی تصمیم بگیرم!!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شاید چهره‌ام خندان نباشد، اما درونم جوش و خروشی برپاست
برانکو: از حضور در نیمه‌نهایی جام جهانی تا دربی‌های مختلف را دیده‌ام، اما این دربی شیرین بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از حضور در نیمه‌نهایی جام جهانی تا دربی‌های مختلف را دیده‌ام، اما این دربی شیرین بود.

برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: قبل از هرچیز سلام می‌کنم وخسته نباشید به شما می‌گویم و از این فرصت استفاده می‌کنم و عید مبعث را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم. کاملا روشن است که به شکل استثنایی خوشحال و راضی هستم و به زیبا ترین وجه توانستیم فصل را به پایان برسانیم.


وی ادامه داد: دوباره دست هواداران را می‌بوسم که دوباره به ورزشگاه آمدند و کنار ما بودند تا شادی مان را با آنها تقسیم کنیم و شاید این پیروزی بر حریف سنتی یک مرهمی بود برای فصلی که پرنوسان داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو در ادامه نشست خبری گفت: از آنجایی که هفته آخر فصل بود تشکر می‌کنم از سازمان لیگ که لیگی را تنظیم کرد که فوق العاده جالب بود. الان ورزشگاه یادگار امام تبریز را دیدم که مملو از جمعیت بود و این جشن فوتبالی با شکوه فوتبال ایران بود که اگر ذره‌ای به زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم باید بگویم آن زمان با برنامه لیگ مشکل داشتیم و پس از 10 سال که به ایران برگشتم دیدم سازمان لیگ برنامه یکساله تنظیم کرده که در آن همه تاریخ‌های فیفا رعایت شده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که هنوز مسابقات در جریان است به جز بازی ما امیدوارم قهرمان لیگ سال خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا فصل خوبی داشته باشد و زیبا‌ترین وجه قضیه این است که هواداران تا پایان سوت مسابقات نمی‌دانند کدام تیم قهرمان می‌شود. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که قهرمانانه بازی کردند و با میل و اشتیاق به دنبال برد بودند. با وجود مسابقات سختی که در یک ماه اخیر داشتیم از صمیم قلب به آنها تبریک می‌گویم و تکرار می‌کنم با وجود شرایط سختی که داشتیم بازیکنان ما با فداکاری بردند و آنچه برای من مهم است اینکه ذره‌ای شک و تردید برای برد امروز وجود ندارد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: عذرخواهی می‌کنم که باید وقایع دو ماه اخیر را به زبان بیاورم زیرا در این دو ماه موارد و کارهای خوبی را دیدم.

برانکو در مورد نداشتن محسن بنگر، مهرداد کفشگری و گابریل فکر می‌کرد استقلال را بتواند شکست بدهد، گفت: اگر بخواهیم تقریبا در مورد بازیکنان ثابت صحبت کنیم به جز این بازیکنان باید محمد خانزاده و پیام صادقیان را هم نداشتیم، البته من مربی هستم و این چه سوالی است که من بخواهم به جز برد به چیز دیگری فکر کنم و همیشه تیمم را برای برد آماده می‌کنم برخی مواقع برد میسر نیست اما اگر بخواهم اسم مصدومان تیم را بگویم به جز بنگر که در یک ماه اخیر تمرینات سبک داشت و با وجود اینکه هنوز مصدومیتش خوب نشده اما به میدان فرستادمش زیرا می‌دانستم می‌تواند کمک کند و در 20 دقیقه آخر هم به ما کمک زیادی کرد.

وی در مورد اینکه جواد زرینچه گفته یک پنالتی برای ما گرفته نشده، گفت: نیمه دوم چطور؟ شما بهتر از من دیدید، آیا داور نباید برای ما پنالتی می‌گرفت؟ من پنالتی که مربی حریف می گوید را ندیدم اما پنالتی روی ما دیده نشد و عین ماجرا بازی با سپاهان دوباره تکرار شد.

برانکو در مورد اینکه نامش در تاریخ دربی ثبت شد، گفت: از بازیکنانم تعریف کردم و آنها قهرمان هستند و سزاوار تبریک هستند و آنها می‌توانند کمک کنند که هر روز بهتر و بهتر شویم. بدون میل و اشتیاق آنها که هر روز برای بهتر شدن کار می‌کنند برد غیر ممکن بود و آنها مستحق تعریف هستند و در مورد احساس خودم نمی‌توانم بگویم چقدر خوشحالم و از این مسابقات در سوابق مربیگری‌ام زیاد دارم. از حضور در نیمه نهایی جام جهانی گرفته تا دربی‌های دیگر ولی دربی امروز خیلی شیرین بود شاید چهره من خیلی خوشحال نباشد اما درون من نمی‌دانید چه جوش و خروشی هست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه صعود تیم از لیگ قهرمانان آسیا را کادر فنی قبلی به نام خودشان ثبت کردند، گفت: من به حمید درخشان تبریک گفتم و همین طور حسین عبدی و من نفر سوم هستم که در آسیا بعد از این دو نفر نتیجه گرفتم. من تبریک و تشکر کردم از آنها به خاطر نتایج بخش بزرگی از کار را آنها انجام دادند ولی واقعیت این است که هیچ کس انتظار نداشت النصر شکست سنگینی مقابل لخویا بخورد و ما با تلاش خودمان بنیادکار را بردیم و صعود کردیم و من از آنها تشکر می‌کنم ولی بهترین عوامل بازیکنان هستند نه مربیان.

وی در مورد اینکه بازی سختی مقابل الهلال دارید، گفت: سوال شما به جا بود. احتمالا همه شما آگاه هستید که مسابقه سختی داریم و کار حساسی داریم که چطور بازیکنان را تدارک ببینیم. برای مسابقه با الهلال چون نمی‌توانستیم تیم را مقابل استقلال تغییر بدهیم اما در هر صورت اهداف ما مشخص است و باید از الهلال نتیجه مثبتی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور تماشاگران در آن مسابقه، گفت: در این مدتی که من در اینجا بودم افتخار بزرگی نصیبم شده که هم در بازی با بنیاد هم 100 هزار هوادار داشتیم امروز هم اگر هوادران استقلال نمی‌آمدند ما 100 هزار هوادار داشتیم و امیدوارم مقابل الهلال یار دوازدهم ما باشند و بر روی بال هایشان ما را حمل کنند تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم لیگ قهرمانان آسیا را به پایان برسانیم.

برانکو در مورد اینکه قرار تغییر و تحول مدیریتی در پرسپولیس می‌مانید یا نه، گفت: من برای فصل آینده قرارداد دارم و حالت طبیعی این است که من بمانم و اگر مالک جدید باشگاه به دنبال پروژه‌های خودش باشد من هم باید به تصمیمش احترام بگذارم اما در مدت کوتاهی که در این تیم بودم شادی بسیاری از خودم به جا گذاشتم. پرسپولیس نشان می‌دهد که فصل آینده مستحق قهرمانی است.

به گزارش فارس، در پایان نشست خبرنگاران برای برانکو دست زدند.

 

-------------------------

 

کجایند آنهایی که گل استقلال به پیکان را آنالیز کردند حالا در مورد دربی صحبت کنند
قلعه‌نویی: تنبیه باید ابتدا از خود من شروع شود/ باید ۲۴ ساعت تا یک هفته بگذرد تا در مورد فصل بعدی تصمیم بگیرم

سرمربی استقلال گفت: از یک موقعیت 30 درصدی و از همانجایی که پیش‌بینی هم کرده بودیم گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 1 بر صفر مقابل پرسپولیس در دربی هشتاد اظهار داشت: از یک موقعیت 30 درصد و از همانجایی که پیش‌بینی هم کرده بودیم گل خوردیم. به طرفداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه طرفداران امیدوار بودند با برتری در این بازی تا حدودی ناکامی‌ها از بین برود، گفت: آنها حق دارند ناراحت بشوند.

سرمربی استقلال در مورد درگیری اواخر بازی و جدا کردن بازیکنان توسط وی گفت: ما وظیفه‌مان را انجام دادیم البته نباید درگیری اتفاق می‌افتاد تیمی که برده باید لذت ببرد و بازنده به فکر جبران باشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه نظری جویباری گفته شاید استقلال زیر و رو شود و اینکه جریمه بازیکنان با وجود مشکلات مالی به حق بود یا خیر، گفت: همانطور که پاداش وجود دارد وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد تنبیه هم باید صورت بگیرد. البته هر چند پاداشی در کار نبوده است. تنبیه باید صورت بگیرد و ابتدا هم از خود من شروع شود.

وی در مورد اینکه تکلیف‌تان برای فصل آینده چه می‌شود، افزود: باید 24 ساعت تا یک هفته بگذرد چون یک فصل سخت و طاقت‌فرسا را پشت‌سر گذاشتیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه محرمی گفته بود خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را نابود کرد گفت: من هم با حرف او موافقم.

وی در مورد قضات تورج حق‌وردی گفت: او یکی از فنی‌ترین داوران ایران است.

وی درمورد عملکرد تورج حق‌وردی خاطرنشان کرد: وی یکی از فنی‌ترین داوران است. همانطور که در بازی برابر تراکتورسازی باید در دقیقه 16 بازیکن حریف اخراج می‌شد و نشد حالا این بار هم در همین دقایقی پنالتی برای ما گرفته نشد.


قلعه‌نویی ادامه داد: کارشناسانی که در تلویزیون می‌آیند و تنها گل استقلال مقابل پیکان را آنالیز می‌کنند و حالا کجا هستند که درمورد این بازی صحبت کنند. به هر حال بازهم می‌گویم که حق‌وردی از بهترین داوران ایران است و به وی خسته نباشید می‌گویم.

اخبار ورزشی- فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------