علی خسروی: آقای کفاشیان برای اینکه بمانی بهترین داورت را فروختی/نتیجه بازی تبریز عوض نمی شود



اخبار,علی خسروی

علی خسروی گفت: نتیجه بازی تبریز عوض نمی شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی خسروی در گفت و گو با خبرآنلاین در ارتباط با تصمیمات جدید فدراسیون فوتبال درباره حوادث ورزشگاه امام تبریز و مقصر شناخته شدن داوران در این قضیه خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آقای کفاشیان که همیشه خارج از کشور هستی و مدام می خندی و با خنده هایت کل فوتبال ایران را به سخره گرفتی، اصلا شما نمی توانی درباره مسائل فنی داوری صحبت کنی و برای این که در راس فدراسیون بمانی بهترین داورت را بفروشی و همه را لگد مال کنی. وزارت ورزش تو را نمی خواهد، برو و سربلند و با عزت زندگی کن!

خسروی با یادآوری این مسئله که اگر داور در قائله تبریز مصدوم می شد کفاشیان خواب راحت نداشت، گفت: با صحبت هایی که دیشب و امروز آقای کفاشیان و آقای رئیس جمهور گفتند، سوال من این است مگر شایعه تساوی بازی سپاهان را آقای فغانی گفته؟ یا مگر ایشان مبایل ها و اسکوربورد ورزشگاه را قطع کرده که حالا او را مقصر تمام این اتفاقات می دانیم؟

خسروی در ادامه تنها اشتباه داور بازی را عدم اجرای استراکچر مدیریت داوری می داند: مساله این است که فغانی در دقیقه 82 به دو بازیکن اخطار می دهد و بعد که متوجه می شود آندو یک اخطار دارد، ناگزیر او را اخراج می کند. البته با توجه به حساسیت این بازی بزرگ می توانست این کار را انجام ندهد و شاید هم الان خودش هم متوجه این اشتباهش شده باشد. اما این اشتباه عمده ای نیست که به خاطر آن بخواهیم او را شش ماه یا شش سال محروم کنیم. آیا مسوولین فکر نمی کنند اگر خبرگزاری های خارجی این خبر را که یک داور در ایران به خاطر داوری صحیح محروم شده، منتشر کنند چه می شود؟ نکته جالب دیگر این است که پیشکسوت ها و کارشناس های داوری الان کجا هستند؟ آیا در جریان بازی کسی متوجه شده بود که دقیقه 85 خطای پنالتی رخ داده که الان همه مدعی هستند؟

این پیشکسوت داوری در ادامه با انتقاد از برنامه نود گفت: نفر اول سازمان لیگ آقای تاج است، چرا عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب او را روی خط نیاورد و از او توضیح نخواست؟

وی با انتقاد از همکارانش در کمیته داوری گفت: مسوولین کمیته داوران و دپارتمان از چه کسی می ترسند که سکوت کرده اند؟ و چرا حالا که فغانی را به مسلخ تبریز فرستادند، پشتش را خالی کرده اند؟

علی خسروی در پایان به یک دیالوگ از فیلم آژانس شیشه ای اشاره کرد و گفت: همسر عباس حیدری در آژانس شیشه ای گفت من می دانم این وسط گوشت قربانی عباس است؛ چرا ما به خانواده فغانی فکر نمی کنیم؟ این عدل و انصاف نیست که داوری که برای اولین بار در تاریخ ما فینال جام ملت ها را سوت زده، به بهانه یک صحنه لگدمال شود آن هم به این دلیل که ما خودمان اشتباه کردیم و به مردم دروغ گفتیم.


وی در پایان خطاب به مسوولین گفت: شما را به خدا بس کنید و با شعور مردم آذربایجان بازی نکنید نتیجه این بازی عوض نمی شود. خواهش می کنم این واقعیت را به مردم بگویید.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------