شکست پرگل و خداحافظی پرسپولیس با آسیا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شکست پرگل و خداحافظی پرسپولیس با آسیا/ صعود ناجوانمردانه سعودی‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس که نتایجی متفاوت از لیگ برتر را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده بود و در دیدار رفت برابر الهلال به پیروزی رسید، نتوانست به روند خوبش ادامه دهد و با شکست در بازی برگشت حذف شد.

دیدار تیم های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۵ دقیقه سه شنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض آغاز شد که در پایان تیم الهلال با نتیجه ۳ بر صفر برابر حریف ایرانی خود به پیروزی رسید.

برانکو ایوانکوویچ در این دیدار تیمش را با ترکیب سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مايكل اومانیا، حمیدرضا على عسگرى، بابک حاتمى، احمد نورالهى، مهدی طارمى، امید عاليشاه، محمد نورى، رضا خالقى‌فر(۸۸ علی علیپور)و هادی نوروزى به میدان فرستاد.

دقایق ابتدایی این دیدار همانطور که پیش بینی می شد با حملات دامنه دار الهلال همراه بود و این تیم آبی پوش حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه پرسپولیس انجام داد اما دفاع چند لایه سرخپوشان این فرصت را از آنها گرفت که در همان ابتدای بازی به گل برسند.

با این حال پرسپولیس دل به حرکات تند و تیز امید عالیشاه از جناح چپ بسته بود از همین برنامه هم چند بار خود را به محوطه جریمه حریف رساند اما نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند.

درحالی که پرسپولیس در اندیشه حفظ تساوی بود، الهلال در یک ضد حمله به خوبی از ضعف دفاعی پرسپولیس استفاده کرد و در دقیقه ۲۹ توسط یوسف سالم دروازه مهمان ایرانی خود را باز کرد تا کار دو تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از نو آغاز شود.

پس از این گل پرسپولیسی ها کمی از لاک دفاعی خارج شدند و به دنبال نزدیک کردن خود به دروازه حریف بودند اما حضور کم تعداد در خط حمله این فرصت را به آنها نداد که بتوانند موقعیت خطرناکی را روی دروازه الهلال بوجود بیاورند.

در دقایق باقیمانده پرسپولیسی ها چند حمله دیگر را پی ریزی کردند که یکی از آنها درون محوطه جریمه نصیب امید عالیشاه شد که تعلل این بازیکن باعث شد این موقعیت بی ثمر بماند و الهلالی ها مالیکت توپ را در اختیار بگیرند.

شروع نیمه دوم بازهم حملات الهلال ادامه داشت و این تیم برای رسیدن به گل دوم تلاش کرد و در دقیقه ۵۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را محمد الشهلوب برخلاف جریان حرکت سوشا مکانی این ضربه را به گل دوم تبدیل کرد.

پس از این گل پرسپولیس می توانست به گل برسد اما در شرایطی که عالیشاه روی پاس خوبی علی عسگری درون محوطه جریمه صاحب موقعیت مناسبی شده بود نتوانست ضربه آخر را به توپ بزند. همین موقعیت در دقیقه ۵۹ برای طارمی تکرار شد اما مدافعان حریف زودتر از او به توپ ضربه زدند.

در دقایق باقی مانده پرسپولیس تیم برتر میدان بود و میزبان دل به ضد حملات بسته بود اما سرخپوشان تهرانی قدر موقعیت هایی که نصیب شان شد را ندانستند. این در حالی بود که اگر پرسپولیس می توانست یک گل به ثمر برساند راهی مرحله بعد می شد. اما در ثانیه های ابتدایی وقت اضافه این الهلال  بود که توسط عبدالعزیز به گل سوم رسید و کار سرخپوشان را تمام کرد.

مهدی طارمی هم در وقت های  اضافه دومین کارت زرد را گرفت و اخراج شد.زمانی که مهدی طارمی قصد خروج از زمین را داشت تماشاگران عربستانی به سمت او اشیایی را پرتاب کردند تا حرکات ناجوانمردانه خود را کامل کنند. آنها در این دیدار بارها رفتارهای ناشایست و غیرورزشی داشتند.


اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------