استیماچ: حق هواداران استقلال قهرمانی است / کمپ حجازی، استیماچ را راضی نکرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی کروات مدنظر باشگاه استقلال می‌گوید استقلال 20 میلیون هوادار دارد و حق آنها قهرمانی است.

استیماچ، مربی کروات مدنظر برای سرمربیگری استقلال بعد از جلسه امروز (جمعه)، اظها‌ر کرد: مذاکرات خوبی را انجام داده‌ایم و الان برای مشاهده امکانات باشگاه به کمپ حجازی می رویم. باید ببینیم که تیم چه ظرفیتی را دارد. شنیده‌ام استقلال 20 میلیون هو‌اد‌ا‌ر داشته باشد و حق این هو‌اد‌ا‌ران و باشگاه قهرمانی است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: باید بررسی کنیم و ببینیم که امکانات باشگاه چه مقدار است و آیا آمادگی لازم برای قهرمانی را دارد یا نه.

این مربی کروات در پاسخ به این سوال که آیا درباره مسائل مالی هم صحبت شده است؟ اظها‌ر کرد: صحبتی را در این باره انجام دادیم و بیشتر درباره امکانات و زمینه‌های لازم گفت‌و‌گو کردیم. بعد از بازدید از کمپ حجازی جلسه دیگری را برگزار خواهیم کرد.

استیماچ درباره شناختش از فو‌تبا‌ل ایران نیز گفت: از فو‌تبا‌ل ایران اطلاعات بسیاری دارم، چرا که کمک‌های من – دستیاران سابق زلاتکو کرانچار – در ایران کار کرده‌اند و آگاهی لازم را از فو‌تبا‌ل ایران دارم.

----------------------------

کمپ حجازی، استیماچ را راضی نکرد

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، استیماچ در بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی از قسمت‌های مختلفی از جمله اتاق کمپ، رختکن و چمن ورزشگاه دیدن کرد.

وی در حاشیه این بازدید درباره این کمپ نیز گفت: نمی‌توانم بگویم که کمپ فوق‌العاده‌ای بود، اما می‌بینم که کارها در حال انجام شدن است. حق هو‌اد‌ا‌ران این باشگاه بالاتر از این است.

استیماچ در حاشیه بازدید از یکی از مسئولان کمپ درباره مکان سالن بدنسازی کمپ پرسید که او در پاسخ گفت که بدنسازی را در مکان دیگری انجام می‌دهند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------