استیماچ رقم قرارداد را بالا برد؛توافق با استقلال به تاخیر افتاد!/ افشارزاده: با دو مربی برزیلی هم صحبت کرده‌ایم



پایان جلسه هیات مدیره آبی ها و گزینه سرمربیگری

استیماچ رقم قرارداد را بالا برد؛توافق با استقلال به تاخیر افتاد!

جلسه هیات مدیره استقلال و سرمربی کروات به پایان رسید. جلسه ای که هرچند گفته می شود در آن به توافقات فنی رسیده شده اما به نظر می رسد مشکل مالی همچنان درآن وجود داشته باشد. منابع خبری از توافق فنی استقلال و استیماچ در حالی خبر می دهند که هیات مدیره آبی ها پش از این هم مشکل فنی با سرمربی نداشت.

جلسه هیات مدیره استقلال و سرمربی کروات به پایان رسید. جلسه ای که هرچند گفته می شود در آن به توافقات فنی رسیده شده اما به نظر می رسد مشکل مالی همچنان درآن وجود داشته باشد. منابع خبری از توافق فنی استقلال و استیماچ در حالی خبر می دهند که هیات مدیر آبی ها پش از این هم مشکل فنی با سرمربی نداشت و مشکل اساسی مابین شان به قیمت مطرح شده بازمی گردد.

سرخابی ها علی رغم معرفی اعضای هیات مدیره همچنان با مشکلات مالی مواجه اند و اعضای هیات مدیره مجبور خواهند بود برای انجام توافق ارقام مطرح شده را با وزارت ورزش چک کنند.نکته مهم اینجاست که استیماچ در جلسه روز جمعه پیشنهادی بالاتر از آن چه در ورودش به تهران مطرح کرده بود روی میز گذاشت. حقیقا آن است مدل اشتباه مدیریت استقلال در مذاکرات کار را به اینجا رسانده . استیماچ از خواست باشگاه استقلال با خبر شده و همین سبب شده قیمت را بالاببرد.

فردا افشارزاده به وزارت ورزش می رود تا در مورد رقم قرارداد استیماچ اجازه بگیرد و قرارداد را در صورت توافق مالی امضا کنند.


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

افشارزاده: با دو مربی برزیلی هم صحبت کرده‌ایم/ فردا درباره استیماچ تصمیم می‌گیریم

مدیرعامل استقلال گفت که استیماچ برنامه‌هایش را داده و فردا درباره او تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه امروز با استیماچ گفت: «ما با مربیان مختلفی از كشورهای مختلف وارد مذاكره شدیم. با دو مربی برزیلی هم صحبت كرده‌ایم و مقدمات آشنایی بیشتر با آن‌ها فراهم شده است. استیماچ برنامه خود را به ما داد و قرار شد فردا در دفتر سجادی درباره مسائل مالی این قرارداد صحبت كنیم. فردا جلسه نهایی برگزار می‌شود و نتیجه را اعلام می‌كنیم.»

او ادامه داد: «باید خوشبین باشیم. استیماچ مربی با سابقه‌ای است و سابقه هدایت تیم ملی كرواسی را هم در كارنامه دارد. امیدوارم با هر مربی كه شده، سریع به توافق برسیم.»
افشارزاده درباره اینكه گفته شده رقم پیشنهادی استیماچ با رقمی كه قبلا اعلام شده بود متفاوت است گفت: «زود قضاوت نكنید. این موضوع درست است چون ما مستقیم با استیماچ صحبت نكرده بودیم. ولی مطمئن باشید با كمترین پول قرارداد می‌بندیم. او دو كمك مربی كروات از ما خواسته ولی ما با داشتن یك كمك خارجی موافقت كرده‌ایم.»

 

اخبار ورزشی - عصرایران،خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------