اظهارات کواچ بعد از دومین پیروزی مقابل آمریکا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کواچ: در دو بازی برابر آمریکا یک تیم واقعی بودیم/ لهستان قوی‌تر از آمریکا نیست

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دو بازی اخیر برابر آمریکا یک تیم واقعی بودیم.

 اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از دیدار با آمریکا گفت: از این برد خیلی خوشحالیم. در بازی اول تماشاگران ایرانی آمریکا را تحت فشار قرار دارند اما در بازی دوم این خودمان بودیم که برنده شدیم.

وی ادامه داد: از این پیروزی بسیار خوشحالیم. از همه بازیکنانم راضی هستم و تشکر می‌کنم. ما در این بازی و بازی گذشته همانند یک تیم بودیم و نتیجه آن، این پیروزی‌ها بود.

کواچ در مورد علت اصلی پیروزی مقابل تیم ملی والیبال آمریکا یادآور شد: ما سخت کار کردیم و سعی کردیم برای این مسابقات آماده باشیم. دو نتیجه 3 بر صفر در نهایت رقم خورد اما در هر لحظه می توانست آمریکا به بازی برگردد اما سرویس‌های خوب ما این اجازه را به آنها نداد.

وی گفت: ما نسبت به سال گذشته تغییراتی داشتیم و با ترکیب جدید، سخت است بازی کنیم. به آمریکا احترام می‌گذارم. آنها بهترین تیم دنیا هستند و برای بهتر بازی کردن باید از نظم آنها بهره بگیریم.

کواچ در مورد اینکه ایران امروز رویایی بود و برنامه هایش برای دیدار پیش رو با لهستان گفت: مربی و بازیکن بودن تفاوت زیادی با هم دارد و من هم سعی می‌کنم این تفاوت‌ها را احساس کنم. می خواهم بگویم دو بازی سخت نداریم و بلکه 4 بازی سخت داریم. لهستان قهرمان جهان است. به نظرم از آمریکا بهتر نیست اما این چیزی به ما نمی‌دهد و باید خودمان امتیاز بگیریم. شانس زیادی داریم اما به شرطی که همانند این دو مسابقه بازی کنیم.

وی در مورد مهمان نوازی ایران تأکید کرد: در آمریکا هم همین مهمانوازی را دیدیم. در این کشور نیز  بهترین امکانات را در اختیارمان قرار دادند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------