اظهارات کواچ بعد از پیروزی بر لهستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


کواچ پس از پیروزی برابر لهستان:
برای این پیروزی بسیار خوشحالم/ دیدار دوم سخت‌تر از این بازی است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین دیدار با لهستان گفت: بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و توانستند به خوبی به بازی برگردند و در جدالی سخت به پیروزی برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلوبودان کواچ پس از نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی گفت: خیلی خوشحال هستم به خاطر این پیروزی چرا که ما بازی سختی را بردیم. در رختکن وقتی با بازیکنان صحبت کردم گفتم به نتیجه اینکه ۳ بر ۲ شود یا ۳ بر یک اصلا فکر نکنید و به دنبال این باشید که فقط برد برای ما باشد.

وی ادامه داد: بازی کردن مقابل لهستان که قهرمان جهان است خیلی سخت بود. حتی سخت تر از دیدار برابر آمریکا . اما مهم این بود که ما توانستیم این بازی را ببریم.

کواچ خاطرنشان کرد: ما در یک لحظه حساس توانستیم به بازی برگردیم. این خیلی مهم است که در چنین بازی سختی بازیکنان بتوانند به بازی برگردند. به تیم لهستان هم تبریک می گویم که در چنین فضای سختی توانست این والیبال خوب را بازی کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در واکنش به این مطلب که پیروزی برابر لهستان دلچسب تر از برد برابر آمریکا بود گفت: به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. من به بازیکنانم گفته بودم که دیدار سختی داریم و باید به پیروزی برسیم که خوشبختانه همینطور هم شد.

وی در مورد قراردادن برد به جای امتیاز در قوانین جدید گفت: من به بازیکنانم گفته بودم که فقط برای پیروزی تلاش کنند. تغییرات در فدراسیون جهانی همیشه بوجود می آید. ما در مسابقات فصل گذشته با امتیاز به مرحله بعد صعود کردیم اما امسال قانون را تغییر داده اند که این عادلانه نیست.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: برای گروهی که ما در آن قرار داریم این عادلانه نیست اما در گروه دیگر ممکن است برزیل با تیم دومش بازی کند چون صعودش را قطعی کرده اما برای گروه ما فکر می کنم این مشکل است و عادلانه نیست.


اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------