ایران 3 - روسیه صفر/ شاگردان کواچ با شکست قهرمان المپیک امیدوار ماندند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین بازی خود در لیگ جهانی روسیه را شکست داد تا امیدهای خود برای صعود به مرحله نهایی را زنده نگه دارد.

تیم ملی ایران در هشتمین هفته از لیگ جهانی از ساعت 21 امشب(جمعه) در سالن آزادی به مصاف روسیه رفت.

شاگردان کواچ که با شکست برابر لهستان در بازی گذشته تا حد زیادی شانس خود برای صعود به مرحله نهایی راه کاهش دادند در شرایطی میزبان روسیه بودند که سالن آزادی مانند بازی های قبلی پر نشد اما همچنان شور و هیجان بالایی در آزادی حاکم بود.

روس ها با موزرسکی بلندقامت ترین بازیکن لیگ جهانی بازی را آغاز کردند تا شاید به شکست های متوالی خود در مسابقات این دوره خاتمه دهند و از سطح اول کنار نروند.

در ست اول ایران کار را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا پیش افتاد و وقت اول استراحت فنی را نیز به سود خود خاتمه داد اما روس ها در امتیاز 10 به ایران رسیدند. صحبت های کواچ و عملکرد خوب معروف روی پاس های مناسب باعث شد ایران دوباره پیش افتاده و اختلاف امتیاز را به 4 برساند و وقت دوم استراحت فنی نیز 16-12 به سود ایران خاتمه یافت.

روس ها در ادامه کمی فاصله را کم کردند. غفور نیز در دقایق پایانی به بازی رفت تا روی دفاع روی تور به ایران کمک کند. سرویس های خوب شاگردان کواچ باعث شد در نهایت ایران ست اول را با نتیجه 25-21 به سود خود خاتمه دهد.

روسیه با اسپک مهارنشدنی موزرسکی اولین امتیاز ست دوم را کسب کرد اما دوباره ایران عملکرد بهتر خود را نشان داد و از همان ابتدا فاصله ایجاد کرد. ایران 5-2 پیش افتاد تا سرمربی روسیه درخواست وقت استراحت کند. وقت استراحت فنی اول نیز 8-4 به سود ایران خاتمه یافت.

روس ها که نگران شکستی دوباره بودند در امتیاز 12 خود را به ایران رساندند اما دوباره این شاگردان کواچ بودند که فاصله ایجاد کرده و وقت استراحت فنی دوم نیز با برتری 16-14 ایران همراه بود. عملکرد خوب ایران باعث شد این ست نیز 25-21 به سود شاگردان کواچ خاتمه یابد.

روسیه ست سوم را بهتر آغاز کرد و از ایران پیش افتاد اما شاگردان کواچ در امتیاز 10 به حریف رسیدند و دو امتیاز نیز پیش افتادند و وقت دوم استراحت فنی نیز با برتری ایران همراه بود. شاگردان کواچ در ادامه فاصله را به 4 امتیاز افزایش دادند و در نهایت نیز 25-21 پیروز شدند تا سه بر صفر پیروز شده و هر سه امتیاز بازی را کسب کنند و چشم انتظار نتیجه بازی لهستان و آمریکا بمانند.

لهستان از ساعت 22:55 بازی خود برابر آمریکا را آغاز خواهد کرد و در صورت کسب دو امتیاز، صعود خود را قطعی می کند تا ایران امیدی برای صعود نداشته باشد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------