تساوی استقلال و نیروی زمینی + حاشیه‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مصاف استقلال و نیروی زمینی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تدارکاتی میان تیم‌های استقلال و نیروی زمینی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در این دیدار استقلالی‌ها فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند. نخستین فرصت بازی را ابراهیمی روی یک ضربه ایستگاهی به دست آورد. توپ او در دقیقه هفتم با فاصله‌ای اندک راهی اوت شد و در دقیقه 18 نیز در صحنه‌ای مشابه، میثم مجیدی اقدام به شوت‌زنی کرد ولی توپ او به تیر دروازه نیروی زمینی برخورد کرد.

در ادامه و در دقیقه 25 پس از یک کار ترکیبی از سوی استقلالی‌ها جابر انصاری با یک شوت می‌توانست دروازه نیروی زمینی را باز کند ولی توپ او را دروازه‌بان نیروی زمینی با واکنشی مناسب دفع کرد. در دقیقه 44 نیز جاسم کرار توپ خوبی را برای برزای فراهم کرد که توپ این بازیکن را هم دروازه‌بان نیروی زمینی دفع کرد.

با آغاز نیمه دوم استقلالی‌ها و نیروی زمینی تغییرات زیادی را در تیمشان ایجاد کردند.

در دقیقه 47 حلافی، بازیکن نیروی زمینی با طالب‌لو تک به تک شد اما توپ او را دروازه‌بان استقلال با واکنشی به موقع از منطقه خطر دور کرد.

در دقیقه 60 هم شهباززاده می‌توانست تیمش را به یک گل برساند اما مدافعان نیروی زمینی به موقع توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 75 این دیدار ضربه سر شهباززاده را دروازه‌بان نیروی زمینی به سختی از زیر تیر افقی بیرون کشید و مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد.

دقیقه 77 شوت جابر انصاری به تیر دروازه نیروی زمینی برخورد کرد.

دقیقه 80 این بازی هم ضربه سر ابراهیمی با اختلافی ناچیز راهی اوت شد تا دو تیم به تساوی بدون گل مساوی رضایت دهند.

حواشی:

- برای استقلال در این دیدار مهدی رحمتی (وحید طالب‌لو - 45)، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا (روزبه چشمی - 45)، جاسم کرار(فرشید اسماعیلی - 45)، بهنام برزای (خسرو حیدری - 45)، جابر انصاری (امید نورافکن - 45) و آرش برهانی (سجاد شهباززاده - 45)به میدان رفتند.

- سرمربی تیم نیروی زمینی فرشاد فلاحت‌زاده بود که با مربیان استقلال خوش و بش گرمی داشت. وی پیشتر از بازیکنان استقلال بوده است.

- مهدی امیر‌آبادی و عبدالله ویسی از کسانی بودند که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

- حدود 250 نفر از این دیدار دیدن کردند.

- سعید حلافی، بازیکن سابق پرسپولیس برای دوران سربازی راهی نیروی زمینی شده و در این دیدار هم به میدان رفت. همچنین توحید غلامی بازیکن سابق استقلال نیز در این دیدار برای نیروی زمینی بازی کرد.


اخبار ورزشی - ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------