آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

اظهارات جنجالی گل محمدی بعد از شکت مقابل قلعه نویی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

گل‌محمدی بعد از شکست ذوب‌آهن:
نتیجه دیدار با ملوان بیرون زمین رقم خورد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از اتفاقات پشت پرده فوتبال گفت: در دیدار با ملوان به من ثابت شد که در فوتبال ما نتایج بیرون از زمین رقم می خورد. ضمن اینکه انتخاب داور این دیدار یک سوال بزرگ است.

یحیی گل محمدی پس از شکست یک بر صفر روز جمعه تیمش برابر ملوان ضمن بیان این مطلب افزود: تبریک می گویم به تیم ملوان که امروز خیلی خوب دوید و به پیروزی رسید ولی امروز چیزهایی به من ثابت شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: در دیدار با ملوان فهمیدم که نتایج در فوتبال ایران داخل زمین رقم نمی خورد. امروز ما این موضوع را حس کردیم و لمس کردیم که نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد.

گل محمدی با انتقاد از شرایط زمین این مسابقه داشت گفت: زمین چمن بلند بود و در جلسه هماهنگی هم این موضوع عنوان شد اما گفتند نیاز نیست چمن کوتاه شود. وقتی به رئیس هیات فوتبال اعتراض کردیم گفت به ما نگفته اند که چمن را کوتاه کنیم. به بقیه هم که گفتیم گفتند باید داور تشخیص بدهد.

سرمربی سبزپوشان ذوب آهن خاطرنشان کرد:من از  انتخاب این داور برای این بازی سوال دارم. سوال بزرگی هم دارم. این داور در بازی سخت ما در آزادی که با استقلال داشتیم یک پنالتی خنده‌دار گرفت که کارشناسان هم به آن پنالتی خندیدند. آنوقت همان داور را می آورند امروز برای بازی ما با ملوان می گذارند که هنوز بازیکن ما به حریف نرسیده بود اعلام پنالتی کرد.

یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: من نمی توانم برابر این عوامل مقاومت کنم. به بچه های تیمم تبریک می گویم. متاسفانه نتیجه جای دیگری رقم خورد. به همین بسنده می کنم و دیگر حرفی ندارم.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------