آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

شکست سنگین شاگردان برانکو مقابل سپاهان/ پرسپولیس در حسرت برد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیداری جذاب و تماشایی برابر پرسپولیس تهران به بردی پرگل دست یافت و با ثبت سومین برد متوالی خود در این فصل موقتا جای استقلال را در صدر جدول رده‌بندی گرفت.

تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۲۵ امروز پنجشنبه حساس‌ترین بازی از روز نخست هفته سوم رقابتهای لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کردند که جدال تماشایی این دو تیم در پایان با پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان فرکی خاتمه یافت تا این تیم موقتا صدرنشین لیگ برتر شود.

نیمه اول این بازی بسیار مهیج و سرعتی پی گرفته شد و چهار گل نیز به دنبال داشت. تیم سپاهان خیلی زودتر از آنچه که تصورش می‌رفت در این بازی به گل رسید. بعد از چند رفت و برگشت از سوی بازیکنان دو تیم، سپاهان در یک ضد حمله در جناح چپ توسط احسان حاج صفی صاحب موقعیت شد و این بازیکن بعد از پیشروی با شوتی دیدنی در دقیقه ۸ مسابقه دروازه پرسپولیس را باز کرد.

پرسپولیس این گل را خیلی زود پاسخ داد. در دقیقه ۱۲ بازی بود که پس از چند پاس مهدی طارمی پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک ضربه بغل پا دروازه حریف را باز کرد تا کار به تساوی کشیده بود.

بعد از این گل تیم سپاهان تلاش کرد از امتیاز میزبانی استفاده کند و با سرعت دادن به بازی پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد اما نتوانست برای بار دوم دروازه حریف را باز کند و این تیم پرسپولیس بود که در یک ضد حمله به گل دوم رسید. در دقیقه ۳۴ بازی بود که علیپور از سمت راست فرار کرد و با یک پاس عرضی عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن دروازه خالی حریف را باز کند.

سپاهان که نمی‌خواست بازنده به رختکن برود فشار را روی دروازه حریف بیشتر کرد و در دقیقه ۳۹ با یک حرکت از راست به گل دوم دست یافت. مایکل اومانا به اشتباه دروازه خودی را گشود تا در نهایت این نیمه با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم سعی کردند کردند از موقعیت‌های خود به نحو شایسته‌ای استفاده کنند تا همه امتیازات این دیدار را از آن خود کنند. در دقیقه ۵۴ بازی طارمی در حالت تک به تک با دروازه‌بان سپاهان توپ را به کنار دروازه زد و یک فرصت طلایی را از دست داد.

سپاهان در دقیقه ۵۶ به گل سوم خود دست یافت. احسان حاج صفی در کورس با کفشگری یک ضربه پنالتی از این بازیکن گرفت تا هادی عقیلی آن را به گل سوم زردپوشان تبدیل کند. سپاهان بعد از این گل در ضد حملات خطرناک ظاهر شد و دو بار توسط شریفی و رسول نویدکیا موقعیت‌های عالی را از دست داد.

سپاهان در دقیقه ۸۱ به گل چهارم خود دست یافت. محمدرضا خلعتبری پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیقه برای چهارمین بار دروازه حریف را گشود. بعد از این گل پرسپولیس دیگر نتوانست موقعیت آنچنانی روی دروازه حریف ایجاد کند و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر ۲ سپاهان خاتمه یافت.

سپاهان با کسب سومین برد متوالی خود ۹ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. پرسپولیس هم پس از دو شکست و یک تساوی تنها با یک امتیاز به استقبال روزهای پرحاشیه آینده رفت.

سایرنتایج:
ملوان               2 - 0     استقلال اهواز
سیاه جامگان    1 - 0      نفت تهران
صبای قم          1 - 1      گسترش فولاد

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------