این کارشناس داوری می گوید پنالتی پرسپولیسی ها سوخت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در حالی که پرسپولیسی ها معتقدند داور دیدار تیم شان برابر سپاهان پنالتی شان را نادیده گرفته، نصیرزاده روی این ادعا صحه می گذارد.

نصیرزاده معتقد است داور در این بازی می توانست یک پنالتی به سود پرسپولیس بگیرد و در نهایت پنالتی سپاهانی ها را درست می داند.

نصیرزاده می گوید: تصویر تلویزیونی مشخص بود که پای راست مدافع سپاهان پای چپ عالیشاه را مورد اصابت قرار داده است، به گونه ای که پیچیدن پا و نمایان شدن بخش سفیدی کف پای مهاجم قرمزها نشان می داد چیزی باعث پیچیدن پای شده است و به عبارت بهتر یک پنالتی ظریف اتفاق افتاد که اثبات آن برای ببینده تلویزیونی که حرفه ای بازی را نگاه نمی کند به سختی امکان پذیر است به همین دلیل اظهارات مبنی بر اینکه پنالتی نبود در بین تماشاگران بیشتر طرفدار پیدا می کند اما حقیقتا این صحنه یک پنالتی برای پرسپولیس بود.
نصیرزاده ادامه می دهد: صحنه ای که آقای برانکو معتقد به پنالتی بود، بازیکن پرسپولیس سعی داشت از تونلی عبور کند که امکان گذشتن وی ممکن نبود، به همین دلیل برای صحنه اول معتقد به پنالتی نیستم. اگرچه مهاجم پرسپولیس در آن صحنه هم سرنگون شد. در این صحنه امید عالیشاه واقعا از دو نفری که روبروی او بودند عقب تر قرار داشت و شائبه پنالتی در این صحنه وجود نداشت.


این کارشناس داوری درباره پنالتی سپاهان که روی حاج صفی انجام شد نیز گفت: این یک ناشی گری توسط مدافع پرسپولیس بود که فلش حرکت بازیکن رو به بیرون زمین است اما کفشگری با دست و پای خود بی جهت همزمان روی حاج صفی خطا کرد و تصمیم داور در این صحنه درست بود.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------