پس از تساوی 1-1 صبا قم و گسترش فولاد / علی دایی سرمربی صبا: داور اعصاب بازیکنان صبا را خراب کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: داور روند بازی را به هم ریخت و اعصاب بازیکنان ما را خراب کرد و از کمیته داوران خواهش دارم که فیلم این بازی را با دقت بررسی کنند.

علی دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و گسترش فولاد تبریز، افزود: تیم داوری ناهماهنگ بود و در بازی که آن چنان صحنه درگیری وجود نداشت هفت هشت کارت زرد داد و داوری مناسبی را در بازی شاهد نبودیم.

وی افزود: در نیمه دوم در شرایطی که بهتر از حریف بودیم پنالتی برای حریف گرفته شد که به هیچ وجه پنالتی نبود و دست بازیکن ما به هنگام برخورد توپ به وی بسته بود.


سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: در بازی گذشته نیز از داوری ضربه خوردیم و با وجودی که تیم ما تازه شکل گرفته است باید حداقل هفت امتیاز داشته باشد و همچنان از داوری ضربه می خوریم.

وی گفت: داور الفاظ بدی علیه بازیکنان ما داشته است و در هنگام خروج داور از کنار زمین در پایان بازی شاهد این بودیم که داور نسبت به یک تماشاگر معترض بد و بیراه گفت و کمیته اخلاق باید به این مسائل رسیدگی کند.

دایی افزود: امید خانزاده با یک تماشاچی درگیر شده و او را از فوتبال محو کرده اند ولی باید به تخلفات داوران نیز رسیدگی شود و هیچ کسی نسبت به این گونه عملکرد داوران عکس العملی نشان نمی دهد.

وی بیان داشت: دو سه سوت نامناسب بازی را به هم می ریزد و اگر می خواهیم فوتبالی پویا داشته باشیم تنها به مربیان و بازیکنان فشار نیاوریم و همه ارکان فوتبال باید با هم درست شوند.

وی با اشاره به اعتراض سرمربی حریف به داوری بیان داشت: خدا را شکر که وی نیز در مورد داوری صحبت کرده است و با توجه به این که هر دو مربی از داوری شاکی هستند فیلم بازی امروز را با دقت بررسی کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: حامد لک امروز توپ های زیادی را گرفت و یک اشتباه داشت که خوشبختانه گل نشد و او باید در ادامه بازی ها دقت نظر خود را بیشتر کند و او اگر تمرکز کند و قدر خود را بیشتر بداند موفق تر خواهد بود.


دیدار تیم های صبای قم و گسترش فولاد تبریز از چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشوربا نتیجه یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام راحل قم خاتمه یافت.

اخبار ورزشی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------