ادامه کابوس پرسپولیس با شکست برابر ذوب‌آهن/ بازی برده را باختند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال پرسپولیس چهارمین دیدار خود در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با شکست برابر ذوب‌آهن پشت سرگذاشت تا شروع کابوس‌وار این تیم ادامه داشته باشد و سرخپوشان همچنان قعرنشین باشند.

روز دوم از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۹:۱۵ امروز پنجشنبه با دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که طی ذوب آهن به برتری ۲ بر یک دست پیدا کرد. امیدعالیشاه(۶۴) برای پرسپولیس و کاوه رضایی(۷۶) و مسعود حسن زاده(۹۰ - پنالتی) برای ذوب آهن گل زدند.

پرسپولیس که در این دیدار با چند تغییر را در ترکیبش داشت، در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما مهدی طارمی در دقیقه ۷ یک موقعیت خوب را از دست داد. این تیم در دقیقه ۱۰ هم می توانست به گل برسد اما ضربه فنی هادی نوروزی به تیر دروازه برخورد کرد.

سه دقیقه بعد ذوب آهنی های می توانستند روی شوت پهلوان به گل برسند اما سوشا مکانی با واکنشی تماشایی این فرصت را از تیم اصفهانی گرفت. در دقیقه ۲۱ مهدی طارمی یک موقعیت ایده ال دیگر برای گلزنی پیدا کرد و در حالی که توپ را از مدافع حریف ربوده بود و خودش بود و دروازه، توپ را به بالای دروازه زد!

در دقیقه ۴۰ بازهم پرسپولیس می توانست به گل برسد اما این بار فرشاد احمدزاده توپ بادآورده را به بدن دروازه بان حریف زد تا یک موقعیت عالی دیگر برای پرسپولیس از دست برود.

در نیمه دوم بازهم این پرسپولیس بود که صاحب موقعیت های بیشتری برای گلزنی شد اما همچنان در خط حمله کم دقت و فرصت سوز است. این تیم در دقیقه ۵۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که امید عالیشاه نتوانست آن را به گل تبدیل کند و رشید مظاهری توپ را مهار کرد.

عالیشاه اما در دقیقه ۶۴ اشتباهش را جبران کرد و روی یک غافلگیری با شوتی محکم دروازه حریف را باز کرد. این توپ روی ارسال از جناح چپ به دست آمد و عالیشاه توپی که به پای علیپور خورده بود را به گل تبدیل کرد.

پرسپولیسی ها که امیدوار بودند با بازگشت سوشا مکانی دروازه شان باز نشود در دقیقه ۷۶ روی خروج اشتباه این دروازه بان و ضربه سر کاوه رضایی دروازه خود را باز شده دیدند تا همه چیز از نو شروع شود.

ذوب آهن بعد از این گل روند بهتری پیدا کرد و با به میدان آمدن تبریزی و حسن زاده قدرت تهاجمی این تیم بیشتر شد و در دقیقه ۸۸ علیرضا فغانی توپی که از سمت راست دروازه پرسپولیس روی دروازه زمینی ارسال شده بود را به خاطر برخورد با دست بنگر پنالتی گرفت.

ضربه پنالتی را مسعود حسن زاده در دقیقه ۹۰ بازی برخلاف جهت حرکت سوشا مکانی به گل تبدیل کرد تا ذوب آهن به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست پیدا کند. در وقت های اضافه این دیدار محسن بنگر با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

سایرنتایج :
گسترش فولاد 1 - 0 سیاه جامگان
استقلال خوزستان 1 - 0 سایپا
سپاهان 1 - 1 فولاد

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------