آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

گل محمدی: به تیم داوری تبریک می‌گویم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید به تیم خودم و پرسپولیس تبریک بگویم که یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند.

یحیی گل محمدی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر پرسپولیس گفت: درگذشت خبرنگار جوان ورزشی را تسلیت می گویم. پیش بینی می کردیم که بازی سختی داشته باشیم. ما در چهار هفته گذشته سخت ترین بازیهای بیرون از خانه را تجربه کردیم.

وی افزود: قرعه ای به ما خورد که خیلی سخت بود. باید از بازیکنانم تشکر کنم که این سختی را در غیاب دو بازیکن تحمل کردند. خوشحالم از این بابت که تیم ما داری جوانانی است که خیلی با انگیزه هستند و در دو بازی اخیر خیلی خوب کار کردند. از خیلی ها باید تشکر کنم که فشارهای زیادی را تحمل کردند.

گل محمدی ادامه داد: هم به تیم خودم تبریک می گویم و هم به تیم پرسپولیس. حریف بازی بسیار هجومی را به نمایش گذاشت و با چهار دیداری که از این تیم دیدم قطعا جایگاه پرسپولیس قعرجدول نیست. امیدوارم هواداران حمایت کنند. من مطمئن هستم که پرسپولیس در آینده شرایط خوبی پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد داوری این دیدار گفت: نه اینکه پیروز شده ایم بخواهم از داوری تعریف کنم اما فکر می کنم تیم داوری نمایش خوبی داشت. هواداران پرسپولیس نباید به سمت مسائل داوری بروند. این تیم بسیار خوب بازی کرد و قطعا در آینده بهتر می شود.

 

اخبار ورزشی  - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------