تراکتورسازی بازهم در مشهد ناکام ماند/برتری شاگردان کاظمی مقابل یاران دایی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال پدیده مشهد نخستین بردش در لیگ پانزدهم را درحالی برابر تراکتورسازی تبریز بدست آورد که اولین شکست فصل جاری را به این تیم تبری تحمیل کرد.

در نخستین دیدار از روز سوم هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه تیم‌های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز برابر هم به میدان رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر پدیده به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد، یونس شاکری در دقیقه ۸۵ گل برتری تیم فوتبال پدیده را به ثمر رساند تا این تیم مزد حملات بیشمارش در نیمه دوم را با این گل بگیرد. همچنین خالد شفیعی بازیکن تیم تراکتورسازی در دقیقه ۴+۹۰ با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

شاگردان رضا مهاجری که در دو هفته نخست لیگ برتر، پیروزی برابر پرسپولیس و فولاد را از دست داده و هفته پیش برابر سایپا تن به شکست دادند، نخستین برد خود در لیگ پانزدهم را برابر تراکتورسازی جشن گرفته تا با تکیه بر این پیروزی به رده هشتم صعود کنند.

تراکتورسازی‌ها که فصل پیش در مشهد و تبریزز برابر پدیده ناکام ماندند، در این هفته نیز نخستین باخت خود در فصل جاری را برابر این تیم مشهدی تجربه کرده اما به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، در جایگاه هفتم باقی‌ماندند.

-------------------------

برتری شاگردان کاظمی مقابل یاران دایی

 

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و صبا در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر با حضور حدود 500 تماشاگر از ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که در پایان شاگردان فرهاد کاظمی توانستند با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یابند.

گل‌های راه‌آهن را مهرداد محمدی در دقایق 28 و 56 به ثمر رساند و تک‌گل شاگردان دایی را محمد اوسانی در دقیقه 74 وارد دروازه راه‌آهن کرد.

قضاوت این دیدار به عهده شاهین حاج‌بابایی بود. وی در این دیدار از کارت زرد و قرمز خود استفاده نکرد.

 

اخبار ورزشی - مهر،فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------