آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

اسکوچیچ: می مانم و می‌جنگم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دراگان اسکوچیچ با حضور در نشست خبری، ترسو بودن بازیکنانش را عامل باخت در برابر پرسپولیس و ناکامی در لیگ عنوان کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: امروز لیاقت برد را نداشتیم. شاید در مقطعی از بازی فوتبال بازی کردیم در کل طراوت لازم را نداشتیم. یکی از مشکلات ما این است که بازیکنان با ترس وارد می‌شوند چیزی که در من وجود ندارد.

اسکوچیچ درباره بازیکنان تیمش گفت:بعضی از بازیکنان تیم از لحاظ روحی و بعضی از لحاظ بدنی آماده نیستند.چند مصدوم داریم که آماده بازی نیستند.در تعطیلی لیگ روی مشکل بدنی کار می کنیم و یک مهاجم می خریم. شرایط بسیار سخت است. باید تلاش کنیم تا این مشکلات را از بین ببرم. شرایط الان فولاد مثل زمانی است که کارم را در ملوان آغاز کردم. بسیار ناراحت و عصبانی هستم چرا که کاری که می‌کنیم آن چیزی نیست که از تیم‌ میخواهم.

سرمربی فولاد درباره جذب بازیکنان مورد نظرش گفت: من تصمیم داشتم چند بازیکن در به تیمم اضافه کنم اما آنها راضی به حضور در فولاد و اهواز نشدند. چند نفر از آنها با نصف پولی که پیشنهاد داریم به پرسپولیس رفتند. وقتی می گویم ناامید هستم یعنی انتظارم خیلی بیشتر است. من اکنون تحت فشار هستم اما باید بجنگم در این شرایط و پیروز شوم. من میمانم و می جنگم. من از اینجا نمی روم و در شرایط سخت دوست دارم بجنگم. سعی می‌کنم مشکلات را تحمل کنم. آدمی نیستم که شانه خالی کنم.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------