شاگردان دایی در دقیقه 96 از شکست گریختند / ویسی: داور تحت تاثیر نام دایی بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تساوی استقلال خوزستان و صبا/ شاگردان دایی در دقیقه 96 از شکست گریختند

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صبای قم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی رسیدند.

استقلال خوزستان و صبای قم در دیداری از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقه که از ساعت 18 و 45 دقیقه آغاز شد در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه اول استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این تیم را در نیمه اول فرشاد جانفزا دقیقه 36 برای تیمش به ثمر رساند.

در نیمه دوم هم محمد قاضی از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 96 گلزنی کرد تا این دیدار با تساوی به پایان برسئ.

شاگردان عبدالله ویسی با این تساوی 11 امتیازی شدند و در رده دوم باقی ماندند و صبا هم با 7 امتیاز موقتا به رده پنجم صعود کرد.

 

-------------------------------

 

ویسی: داور تحت تاثیر نام دایی بود/ من هم دایی بودم شاید سوت‌ها به نفعم می‌شد


به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی‌ بعد از تساوی استقلال خوزستان مقابل صبای قم در هفته ششم، گفت: بعد از تعطیلی لیگ برتر به میدان می‌رفتیم طبیعی بود که امتیاز گرفتن در این بازی برای تیم‌ها مهم باشد. تلاشمان را کردیم و بازیکنان تیم تمام وجود خود را گذاشتند صبا روی ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌ها روی ما فشار گذاشت. تساوی عادلانه بود می‌شد برنده شویم اما بی تجربگی کردیم.

وی در مورد اینکه دایی اعلام کرده 75 دقیقه روی دروازه حریف فشار گذاشتیم، تصریح کرد: در نیمه اول گل زدیم اما در نیمه دوم می‌خواستیم روی ضد حمله کار کنیم . خودمان به حریف فضا داریم اما دایی نظرش را گفته او باید در مورد تیمش مثبت صحبت کند من هم باید مثبت صحبت کنم و به نظر حریف احترام می‌گذارم.

ویسی در مورد داوری‌ها خاطرنشان کرد: لیگ یک مدت تعطیل بوده و داوران هم قضاوت نکردند در این هفته داوران سوت‌های اشتباهی زدند داور صحنه‌های 60 به 40 هم به سود صبا سوت می‌زد. داور تحت تاثیر نام علی دایی قرار گرفت.  اسم من هم علی دایی بود شاید وضع فرق می‌کرد اینکه داوران شهامت بیشتری داشته باشند بسیار مهم است وگرنه در همه جای دنیا داور اشتباه می‌کند و مشکلی نیست. نباید اسم‌ها در کنار خط و درون تیم‌ها  داوران را تحت تاثیر قرار دهد. امیدوارم داوران بهتر کار کنند.

وی در مورد تعویض جانفزا، گفت: جانفزا تلاش کرد اما می‌خواستیم بازیکن تاکتیکی به زمین بیاورم به همین دلیل او را از زمین بیرون کشیدیم.

ویسی در مورد اینکه چرا ابدام را که در پست هافبک دفاعی خوب بازی می‌کرد از زمین بیرون کشید و به جای او سالاروندی را به زمین فرستاد که در بازی با پرسپولیس در پست دفاع چپ بازی می‌کرد، اظهار داشت: سالاروند را از کجا می‌شناسید که می‌گویید دفاع چپ است آیا از این مسئله مطمئن هستید 6 ماه است که دفاع خود را تغییر ندادیم این بازیکن هافبک تهاجمی و آزاد است. نظرم اصلا با شما یکی نیست بحث تاکتیکی به مربی مربوط است حکیم نصاری و دورقی هافبک دفاعی ما بودند.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه خودشان خطاهای زیادی می‌کردند، عنوان کرد: به بازیکنان گفتم آنها قدشان بلند است و نباید زیاد خطا کنیم متاسفانه خطا زیاد کردیم و به طور قاطع می‌گویم 50 درصد از این صحنه‌ها خطا نبود صحنه‌ شدید روی بازیکنان ما خطا شد که داور اصلاً خطا اعلام نکرد. گل را هم روی اتفاق خوردیم یک موقعیت گل به حریف ندادیم. در 4 بازی گذشته به حریفمان موقعیت گل ندادیم اما در این بازی روی اتفاق و توپی که بلوکه شد گل خوردیم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------