آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اظهارات مظلومی پس از برد گسترش فولاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مظلومی: تعطیلی لیگ بازیکنان را دلزده می‌کند/گسترش را وادار به اشتباه کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: طبق برنامه روی ضد حملات حساب کرده بودیم.

پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: خوشحالم در جمع شما هستم عذرخواهی می‌کنم روز گذشته به خاطر تاخیر پرواز به نشست نرسیدم. هدف ما گرفتن سه امتیاز بود و بازیکنان تاکتیک‌ها را به خوبی اجرا کردند. به گسترش هم باید تبریک بگویم خوب بازی کردند و موقعیت‌هایی هم داشتند و در دقایقی از بازی اشتباهاتی داشتیم و بیش از حد عقب نشستیم. آنها در ضد حمله خوب حمله می‌کردند و ما طبق برنامه روی ضد حملات حساب کرده بودیم. می‌توانستیم یکی دو گل دیگر بزنیم و یک فوتبال خوب را شاهد بودیم.

وی ادمه داد: گسترش تیم کوچکی نیست و بازیکنان خوبی دارد. نمی‌شود که ما 90  دقیقه بازی را در دست داشته باشیم. ما تمرینات فشرده صبح و عصر داشتیم و بازیکنان خسته شده بودند. تعدادی از بازیکنانمان را هم در اختیار نداشتیم و با ملی پوشان امید و بزرگسال کار ریکاوری می‌کردیم و به دنبال برد بودیم و این پیروزی را هم به دست آوردیم.

سرمربی استقلال در مورد استقبال کم تماشاگران در بازی امروز گفت: در تهران 40-50 هزار نفر به ورزشگاه می آیند و شرایط این ورزشگاه را نمی‌دانم و شاید مشکلاتی بود که هواداران نیامدند. به هر صورت استقلال در شهرستان‌ها هم بیش از 7-8 هزار تماشاگر دارد. نمی‌دانم چرا امروز در تبریز تماشاگر زیاد نیامده بود. تماشاگران ما توقعشان بالا رفته است و هواداران تراکتورسازی هم کمتر شده است. تماشاگر انتظار دارد فوتبال زیبا ببیند و با فوتبال زیبا جذب خواهند شد. ما به دنبال فوتبال تهاجمی هستیم و می خواهیم تماشاگران ما به ورزشگاه آزادی هم بیایند.

مظلومی در مورد اینکه استقلال زیاد حمله نمی‌کرد، گفت: مثل بازی‌های قبل دنبال سراسیمه حمله کردن نبودیم و می‌خواستیم حریف را جلو بکشیم و گوش چپ و راست مان بیشتر در دفاع شرکت می‌کردند. ما حریف را وادار به اشتباه کردیم تا گل بزنیم و پیروز شویم. در فوتبال تا اشتباه نباشد گلی زده نمی شود و ما یک بدشانسی آوردیم که دو تعویض‌مان اجباری شد و می‌خواستیم پروپیچ را به میدان بیاوریم و برهانی هم روی نیمکت داشتیم و تعویض‌های ما هدر رفت و تدافعی‌تر بازی کردیم.

وی در مورد وضعیت زمین مسابقه گفت: زمین خوب بود ولی رختکن‌ها باید بهتر شود. این ورزشگاه زیبایی است و تبریز شایسته داشتن ورزشگاه‌های بیشتر است.

وی در مورد وضعیت مگویان گفت: 6 روز دیگر با تیم نفت بازی داریم و تلاش می‌کنیم مگویان را به آن بازی برسانیم.

سرمربی استقلال در مورد کری‌های هواداران استقلال و پرسپولیس گفت: دنبال تیم خودم هستم و اعداد در هواداران هست و کری‌هایی است که بین هواداران هست و نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

سرمربی استقلال در مورد کیفیت بازی تیمش، گفت: باید کیفیت بازی مان را بالاتر ببریم.چند ملی‌پوش را در تمرینات نداشتیم. خسرو حیدری هم تلاشش را کرد و دفاع چپ و راست ما مجبور بودند جمع‌تر بازی کنند به همین دلیل حیدری بیشتر دفاعی بازی می‌کرد.دنبال افزایش کیفیت بازی هستیم تا همچنان در جمع مدعیان باشیم. دنبال فوتبال زیبا هم هستیم، دو بازی انجام می‌دهیم و دوباره 20 روز مسابقات تعطیل است و این مشکلات هم وجود دارد و بازیکنان هم خسته و دلزده می‌شوند چون باید بدنسازی کنیم و اگر بازی‌ها هفته به هفته انجام شود کیفیت مسابقات بالاتر می‌رود.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------