آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

نفت با شکست مقابل الاهلی امارات حذف شد/ قرعه ساده هم کارساز نشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال نفت تهران با شکست مقابل الاهلی امارات در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

تیم نفت تهران که تنها بازمانده فوتبال ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بود چهارشنبه شب با نتیجه ۲ بر یک در زمین الاهلی امارات به این تیم باخت تا در مجموع با شکست ۳ بر یک از راهیابی به نیمه نهایی این رقابتها بازبماند.

نفت ماه گذشته در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به این تیم اماراتی باخته بود.

برای الاهلی در این دیدار رودریگو دوس سانتوس و احمد خلیل به ترتیب در دقایق ۲۶ و ۴۷ (پنالتی) گلزنی کردند و وحید امیری تک گل نماینده ایران را در دقیقه ۵۰ وارد دروازه حریف کرد.

نفت تهران در حالی از گردونه رقابتها حذف می‎شود که با توجه به هم‎قرعه نشدن با تیم‏های لخویای قطر و الهلال عربستان به نظر می‎رسید این تیم از بخت بهتری برای صعود به نیمه‎نهایی برخوردار خواهد بود.

با این اوصاف تیم الاهلی امارات در نیمه نهایی این مسابقات با الهلال عربستان دیدار می‎کند و گامبا اوزاکای ژاپن به مصاف گوانگجو اورگرانده چین خواهد رفت تا تکلیف تیم‎های فینالیست مشخص شود.


اخبار ورزشی- مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------