آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

واکنش تاج به مصاحبه جنجالی کفاشیان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تاج: کفاشیان گفت شوخی کرده/ اینها حرف‌های «چیپ» برخی افراد است

رئیس سازمان لیگ برتر در واکنش به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال که گفته بود تاج کارگزار باند اصفهانی هاست گفت: آقای کفاشیان شوخی کرده است.

مهدی تاج در واکنش به اظهارات علی کفاشیان که در مصاحبه ای عنوان کرده بود تاج کارگزار باند اصفهانی است گفت: این مسائل قبل از این هم مطرح شده است. من با آقای کفاشیان صحبت کردم که ایشان گفتند این جمله را به شوخی گفته است.

رئیس سازمان لیگ در ادامه توضیحاتش در مورد باند اصفهانی گفت: بحث هایی که در این مورد مطرح می شود درست نیست. ما در هیات رئیسه سازمان لیگ مسئولانی داریم که از استان های مختلف هستند و تنها بنده و آقای اسلامیان اصفهانی هستیم.

وی افزود: من الان 12 سال است که از اصفهان آمده ام اما به اصفهانی بودنم افتخار می کنم. تیم های اصفهانی هم با شایستگی به عنوان قهرمانی در فوتبال ایران رسیده اند. این حرف های چیپی است که توسط برخی افراد مطرح می شود.

رئیس سازمان لیگ در مورد حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران گفت: گروه چهار نفره ای از این نهاد به ایران آمده اند تا شش باشگاه را بازدید کنند و در صورت تایید نهایی مجوز حرفه ای را به آنها بدهند. دو باشگاه تبریزی، دو باشگاه اصفهانی و تیم های ساییا و پرسپولیس مورد بازدید این گروه قرار خواهد گرفت و امیدوارم بتوانند مجوز حرفه ای را بگیرند.

مهدی تاج افزود: امیدوارم با سخت گیری هایی که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام می دهند باشگاه های ما بتوانند قدم هایی رو به جلو بردارند و به سمت حرفه ای شدن بروند.

رئیس سازمان لیگ در مورد اشتباهات داوری علیه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که امسال جوانگرایی خوبی انجام داده و توانسته نمایش خوبی داشته باشد. داوران هم باید دقت بیشتری داشته باشند تا هواداران پرسپولیس سرخورده نشوند و بتوانند از تیمشان به خوبی حمایت کنند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------