آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

بوی برکناری کواچ می آید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بوی برکناری کواچ می آید/ داورزنی از تشکیل کارگروه بررسی عملکرد تیم های ملی خبر داد

رئیس فدراسیون والیبال از تشکیل کارگروهی برای بررسی عملکرد تیم های ملی در رویداد های سال جاری پس از پایان جام جهانی خبر داد.

سایت فدراسیون والیبال نوشت: محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: پس از مسابقات جام جهانی کارگروهی با حضور کارشناسان و متخصصین والیبال کشور در فدراسیون تشکیل می دهیم و به بررسی عملکرد و نتایج تیم های ملی در همه رده های سنی خواهیم پرداخت.


وی افزود: پس از جام جهانی تقریباً کار تمامی نمایندگان والیبال ایران در مسابقات بین المللی به پایان رسیده است و در این کارگروه با توجه به ظرفیت هر رده سنی و هر تیم ملی به بررسی عملکرد و نتایج حاصل شده آنها می پردازیم و با توجه به اهداف ترسیم شده به تقويت و در صورت لزوم تغيير آنها خواهیم پرداخت.


رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: این موضوع باید علمی و حساب شده باشد و به دور از احساسات انجام شود. امیدوارم بتوانیم با تشکیل این کار گروه در راه ارتقای سطح والیبال کشور قدم های موثری برداریم و والیبال در سال آینده با المپیکی شدنش دل مردم را شاد کند.
اخبار ورزشی- خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------