دلایل باخت نفت برابر استقلال از زبان منصوریان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:پنالتی بدی به حریف دادیم. روی ضربه فخرالدینی می‌توانستیم بهتر کار کنیم.

علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: احساس می‌کنم مسابقه از نظر فنی طبق قولی که داده بودم شرایط خوبی داشت و از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که یک ربع بازی عقب افتاد و شبنم روی چمن نشست و بازی سرعت بیشتری گرفت. اگر بازیکنان ما در یکی دو صحنه حرفه‌ای تر کار می‌کردند شرایط بهتر می‌شد. وی افزود: پنالتی بدی به حریف دادیم. روی ضربه فخرالدینی می‌توانستیم بهتر کار کنیم. هواداران از این بازی لذت بردند، هواداران استقلال شان این باشگاه را حفظ کردند و حرف و حدیث خاصی نبود. تشکر می‌کنم از آنها. در نشست خبری قبل از بازی هم گفته بودم که هواداران هم دوست ندارند ما کم فروشی کنیم.

منصوریان ادامه داد: رحمتی دروازه بان خوبی است و نمی‌دانم دو سه توپ گرفت یا در زاویه خوبی قرار داشت و مثل برخی مربیان نمی‌گویم دروازه بان حریف بهترین بوده که معنی اش این است ما خوب بودیم. مدافعان استقلال از دروازه خود خوب دفاع کردند و ما پیش بینی می‌کردیم گل مساوی را بزنیم اما آنها برنده شدند.

وی در مورد اینکه نیمه اول محتاط بازی می‌کردند، گفت: در 15 دقیقه اول باید از دروازه خود دفاع و بازی را کنترل می‌کردیم. استقلال هم قصد داشت گل بزند ولی وقتی گلی زده شد دو تیم از ترس و عقب نشینی دست کشیدند.

سرمربی نفت در مورد غیبت بیرانوند در فهرست 18 نفره این تیم گفت: اگر قرار باشد بازیکنی فقط خودش را ببیند و  تیم را نبیند این جور رفتارها به تیم آسیب می‌رساند. بیرانوند با تصمیم کادرفنی کنار گذاشته شد و وقتی او آنقدر حرفه‌ای نشده که با دروازه بان اول تیم برای گرم کردن به زمین نرود، نشان می‌دهند او برای دروازه‌بان اول شدن و مهدی رحمتی شدن و رسیدن به تیم ملی فاصله دارد. این حرکت نه کارت زرد که کارت قرمز دارد و این طور رفتارها به تیم ضربه می‌زند. بیرانوند یا باید تغییر کند یا همین رفتار را با او خواهیم داشت. صریح صحبت می‌کنیم و جواب دو پهلو نمی دهیم قطعا با او برخورد خواهیم کرد.

منصوریان در مورد اینکه شاید او از تیم ملی دور شود گفت: کادر فنی تیم ملی هم فکر نمی‌کنم به بازیکنی علاقه داشته باشد که اگر بازی کرد همه چیز اوکی باشد و اگر بازی نکرد و منافع تیم هم به خطر بیفتد برای این بازیکن این مساله اهمیت نداشته باشد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------