آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

اعتراض شدید سعودی ها به انتخاب فغانی برای بازی حساس الهلال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هواداران تیم الهلال با این بهانه که فغانی در فینال سال گذشته لیگ قهرمانانان آسیا دیدار تیم الهلال با وسترن سیدنی استرالیا را سوت زد و در این بازی یک پنالتی آشکار را برای آنها نگرفت، به شدت از انتخاب او برای این بازی انتقاد کردند.

انتخاب داور محروم شده در لیگ برتر ایران برای قضاوت بازی فوق العاده حساس و سرنوشت ساز تیم الهلال عربستان برابر تیم الاهلی در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بهانه تراشی‌های سعودی‌ها را به همراه داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا فغانی داور ایرانی فینال جام ملت ها را به عنوان داور بازی برگشت تیم الهلال عربستان با تیم الاهلی امارات در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد ، انتقادات شدید سعودی‌ها را در شبکه های اجتماعی درپی داشت.

به نوشته فارس، هواداران تیم الهلال با این بهانه که فغانی در فینال سال گذشته لیگ قهرمانانان آسیا دیدار تیم الهلال با وسترن سیدنی استرالیا را سوت زد و در این بازی یک پنالتی آشکار را برای آنها نگرفت، به شدت از انتخاب او برای این بازی انتقاد کردند.

دیدار فینال سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده استرالیا به پایان رسید. آنها کنفدراسیون فوتبال آسیا را به خاطر این انتخاب به شدت محکوم کردند و گفتند هواداران ایرانی همیشه بر ضد آنها شعار می‌دهند و این انتخاب در شرایط کنونی درست نیست.  این بهانه تراشی‌های سعودی‌ها همیشه بوده است و هیچکس منکر این حقیقت نیست که فغانی یکی از بهترین داوران در سطح بین المللی از قاره کهن است اما محرومین چهارجلسه ای فغانی بخاطر اشتباه در مسابقات داخلی، باعث شده مقامات سعودی در راس باشگاه معروف شهر ریاض مدارک لازم جهت بهانه تراشی را داشته باشند.

اخبار ورزشی- تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------