جشنواره گل منچسترسیتی در هفته هشتم لیگ برتر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منچسترسیتی توانست با پیروزی پر گل برابر نیوکاسل بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز شنبه با برگزاری شش دیدار آغاز شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها منچسترسیتی در خانه به مصاف نیوکاسل انتهای جدولی رفت و توانست با نتیجه پر گل 6 بر یک به پیروزی برسد تا شاگردان پیگرینی شکست هفته قبل برابر وستهام را به دست فراموشی سپرده باشند. در این دیدار بازیکنان سیتی در نیمه نخست نتوانستند کار خاصی انجام دهند و هر قدر حمله کردند با دفاع منسجم نیوکاسلی‌ها روبه‌رو شدند.

تیم نیوکاسل هفته قبل توانسته بود چلسی مدعی را متوقف کند و از همین حال، روحیه زیادی برای این بازی داشت ولی منچسترسیتی نشان داد که قدرت زیادی دارد. ابتدا میتروویچ در دقیقه 18 موفق شد دروازه منچسترسیتی را باز کند و نیوکاسل را پیش بیاندازد ولی پس از این گل بازیکنان سیتی به خودشان آمدند و شش بار دروازه رقیب خود را باز کردند که درخشش آگرو سهم زیادی در این برد پر گل داشت. این مهاجم آرژانتینی در دقیقه 42 گل تساوی را به ثمر رساند و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز باز هم آگرو برای سیتی گلزنی کرد و حساب کار را دو بر یک کرد. این بازیکن آرژانتینی که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد موفق شد در دقیقه 51 هت تریک کند و خیال تیمش را از بابت پیروزی در این دیدار راحت کند ولی این پایان کار نبود و این بار نوبت به کوین دی‌بروین رسید تا گل چهارم تیمش را در دقیقه 54 به ثمر برساند و نشان دهد چه بازیکن ارزشمندی است. آگرو که امشب مهارنشدنی بود توانست در دقایق 60 و 62 توانست دو بار دیگر گلزنی کند تا سیتی صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر شود و موقتا به صدر جدول این رقابت‌ها نیز صعود کند. در دیگر دیدار مهم لسترسیتی که این فصل نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده است موفق شد در خانه نوریچ با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا شاگردان رانیری نشان دهند این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:

کریستال پالاس 2 – وست بروم‌ویچ صفر

بورن موث یک – واتفورد یک

آستون‌ویلا صفر – استوک سیتی یک

ساندرلند 2- وستهام 2

از دقایقی دیگر نیز چلسی مدافع عنوان قهرمانی که این فصل با ژوزه مورینیو نتایج خوبی کسب نکرده است باید در خانه به دیدار ساوتهمپتون برود؛ دیداری که شاگردان مورینیو محکوم به برد هستند. همچنین حساس‌ترین دیدار هفته نیز فردا در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد که در آن آرسنال میزبان منچستریونایتد است و همچنین لیورپول نیز در داربی بندر لیورپول باید به مصاف اورتون برود که به نظر آخرین حضور راجرز روی نیمکت قرمزهاست. 

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------