آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

ارجاع پرونده 100 هزار دلاری کی‌روش به حراست وزارت ورزش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

باید بررسی‌های لازم انجام شود و کارشناسان در این رابطه نظر بدهند. همه چیز بستگی به نوع قرارداد و بندهایی دارد که در آن ذکر شده است.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید پرونده 100 هزار دلار داده شده از طرف آل اشپورت به کی‌روش از حراست فدراسیون فو‌تبا‌ل به حراست وزارتخانه ارجاع شده است.

رضا حسنی‌خو در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به این که یک نسخه از اصل قرارداد کا‌ر‌لوس کی‌روش با فدراسیون فو‌تبا‌ل در اختیار حراست وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است، اظها‌رکرد: فدراسیون در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام داده است و گزارش مربوطه را برای رسیدگی به حراست وزارت ورزش و جوانان ارجاع داده‌اند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: همه چیز در این پرونده بستگی به قرارداد منعقد شده میان فدراسیون فو‌تبا‌ل و کی‌روش دارد، علاوه بر این باید توضیحات کفاشیان را شنید و قطعا باید هر مساله‌ای که پیش آید را مدنظر قرار خواهد گرفت هر چند ما ملاحظات خاص خود را خواهیم داشت.

حسنی خو با بیان این که این پرونده هم اکنون در حال بررسی در حراست وزارت ورزش و جوانان است، گفت: باید بررسی‌های لازم انجام شود و کارشناسان در این رابطه نظر بدهند. همه چیز بستگی به نوع قرارداد و بندهایی دارد که در آن ذکر شده است.

باید ببینیم که پرداخت چنین رقمی در قرارداد کی‌روش آورده شده است یا خیر؟ که در این زمینه با توجه به اصل قرارداد همه چیز را بررسی خواهیم کرد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------