تیم فوتبال نفت با یک پیروزی آسان به یک هشتم نهایی صعود کرد/ منصوریان: از کی‌روش ناراحت نیستم



شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند در دیداری معوقه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم دیانا باقر شهر به پیروزی برسند.

تیم فوتبال نفت تهران در دیداری معوقه از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران به مصاف تیم دیانای باقر شهر رفت که موفق شد این مسابقه را با برتری پرگل ۵ بر یک به پایان برساند.

عیسی آل کثیر(11، 43 - پنالتی - 48) مهدی مومنی(54) و دوسانتوس (58 - پنالتی) برای نفت گل زدند و رحیم جلالوند(90) برای تیم دیانا گل زد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که تیم نفت چند مهره اصلی خود را در اختیار نداشت. ضمن اینکه بارندگی شدید در تهران که دقایقی قبل از مسابقه رخ داده بود باعث آب گرفتگی زمین و سخت شدن کار بازیکنان دو تیم شد.

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منصوریان: نفت واقعی را در هفته‌های آینده خواهید دید/ از کی‌روش ناراحت نیستم

 

علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۵ بر یک عصر جمعه تیمش برای دیانای باقرشهر در رقابت‌های جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و حریف‌مان نیز تیم قابل احترامی بود، ما هم اصلا به این فکر نکرده‌ایم که حریف را دست‌کم بگیریم و به همین خاطر با ترکیب اصلی وارد زمین شدیم. هم ما خیلی خوب بازی کردیم و هم حریف عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: نکته جالب این بود که تیم دیانا دفاع محض را در دستور کارش قرار نداده بود و فکر می‌کنم با سیستم ۳-۳-۴ در زمین خیلی راحت بازی می‌کردند و یک گل بسیار زیبا نیز به ما زدند.

سرمربی تیم نفت تهران در رابطه با اینکه شرایط تیم نفت با سال گذشته متفاوت است و این تیم امتیازات کمتری را نسبت به پارسال کسب کرده، گفت: ما تنها سه امتیاز از فصل پیش عقب‌تر هستیم و یک بازی نیز کمتر انجام دادیم؛ به هر حال چند بازیکن جدید به جمع ما اضافه شده‌اند و زمان می‌برد تا آنها هماهنگ شوند اما تیم ما به مرز آمادگی کامل رسیده و در هفته‌های آتی نفت واقعی را شاهد خواهیم بود. نفت امسال ۹ بازی بیشتر انجام داده و ۹ روز ریکاوری کمتر از سایر تیم‌ها داشته است.

منصوریان اظهار کرد: مسئله دیگری که قابل اشاره است اینکه ما سال گذشته ۴ مدعی قهرمانی داشتیم ولی امسال به غیر از دو تیم، تمام تیم‌ها برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگند. ما نیز تیم خوبی را امسال داریم و شکل واقعی نفت را از هفته‌های آتی شاهد خواهید بود.

وی در رابطه با عملکرد ملی‌پوشان تیم نفت گفت: خوشحالم که روز گذشته سیدجلال حسینی برای تیم ملی گلزنی کرد و از طرفی دیگر نیز ارسلان مطهری برای تیم امید گل زد. ما از این نظر شرایط خوبی داریم و هر چه ملی‌پوشان ما بیشتر باشد تیم نفت احترام بیشتری دارد. در حال حاضر ما ۶ ملی‌پوش داریم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا تعداد آنها را به ۸ تا ۱۰ ملی‌پوش برسانیم و افتخاری را ثبت کنیم.

سرمربی نفت تهران در رابطه با آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند نیز گفت: بیرانوند نیز یکی از ۲۳ بازیکن ماست و اگر اشتباهی مرتکب شده، کمیته انضباطی در خصوص او تصمیم می‌گیرد، اما بیرانوند هم مانند سایر بازیکنان ماست.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا از کی‌روش بابت دعوت بیرانوند ناراحت شده‌اید، گفت: اصلا این‌طور نبود، ما از قبل هماهنگی‌های لازم را برای دریافت ویزا انجام دادیم و با هماهنگی کامل بیرانوند به تیم ملی دعوت شد. برای ما منافع ملی و منافع باشگاه ارجحیت دارد.

وی در رابطه با زمان حضور بیرانوند در ترکیب تیم نفت اظهار داشت: بیرانوند باید تمام تلاشش را به کار گیرد زیرا او یک رقیب جدی به نام وحید شیخ‌ویسی دارد. روزی علی بیرانوند توانست جایگزین سوشا مکانی در ترکیب تیم نفت شود و امروز او باید تلاش کند تا در ترکیب جای بگیرد زیرا یک رقیب جدی به نام وحید شیخ‌ویسی دارد.

سرمربی تیم نفت تهران در رابطه با درگذشت هادی نوروزی اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را کردیم و به احترام هادی همه ما تی‌شرت او را برتن کردیم. من نمی‌گویم که به اندازه محسن بنگر و یا هم‌بازی‌های او از درگذشت او ناراحت هستم. ما خیلی از شنیدن خبر درگذشت هادی ناراحت شدیم، زیرا او بازیکنی آرام و مظلوم بود و عزت زیادی کسب کرد.

وی در رابطه با همدلی بازیکنان استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: درست است که استقلال و پرسپولیسی‌ها برای هم کری می‌خوانند، اما در برخی مسائل با هم متحد هستند و رنگ میان آنها معنایی ندارد، همان‌طور که ما هم یک دوست و رفیق خوبمان را از دست دادیم.

منصوریان در پایان اظهار داشت: هادی نوروزی از نظر مالی چندان قوی نبود و کاری که باشگاه‌ها می‌توانند برای او بکنند این است که مطالباتش را پرداخت کنند. در حال حاضر او از نفت و طلبش از پرسپولیس و مطالبات جاری‌اش از باشگاهش پول می‌خواهد و امیدوارم باشگاه‌ها این مسئله را در اولویت قرار دهند و اگر این پول به همسر و فرزندانش پرداخت شود فکر می‌کنم آنها بتوانند در آینده به زندگی ادامه دهند و این‌طور نشود که یکی دو ماه دیگر خانواده او بیانیه منتشر کنند واعلام کنند که این صحبت‌ها فقط در زمان درگذشت هادی اتفاق افتاده است.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------