سرمربی ژاپن: بازی خیلی خوب و در واقع جنگی واقعی بود/نتیجه‌ای منصفانه رقم خورد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: بازی خیلی خوب و در واقع جنگی واقعی بود.

حلیل هودزیچ پس از تساوی تیم ملی ژاپن مقابل ایران اظهار داشت: در زمین مسابقه بازی خیلی خوب و در واقع جنگی واقعی بود. رقابتی خوبی داشتیم، در نیمه اول نتوانستیم کنترل بازی را داشته باشیم اما در نیمه دوم به گل رسیدیم ایران هم 2-3 فرصت داشت اما در پایان نتیجه منصفانه بود.

وی در مورد اینکه ایران در نیمه اول بازی را در دست داشت و در نیمه دوم چه اقدامی انجام دادید که توانستید بازی را کنترل کنید تصریح کرد: می‌دانستیم که ایرانی‌ها سانترهای خوبی انجام می‌دهند. شماره 21 و 10 ایران بازیکنان خوبی هستند بنابراین سعی کردیم اجازه ندهیم از ارسال های شان استفاده کنند و یارگیر کردیم. سعی کردیم در کرنر با توجه به اینکه 2 بازیکن بالای 190 سانتی متر داشتند به خوبی یارگیری کنیم. در مناطق حساس خطا نکردیم تا نتوانند از آن استفاده کنند.

سرمربی ژاپن در مورد اینکه نظرش در مورد کورا چیست تاکید کرد: این بازی تجربه خوبی بود برای بازیکنانی که در آینده بهتر شوند. بازیکنان باید این را بدانند که چگونه مقابل بازیکنان فیزیکی بازی کنند. در نیمه اول عجله کردیم و کنترل بازی را از دست دادیم اما در نیمه دوم شانس بردن داشتیم اما نتوانستیم و این موضوع نشان می‌دهد که باید بیشتر کار کنیم.

وی افزود: کورا در نیمه اول خیلی از بازی خودش دور بود اما در نیمه دوم بهتر کار کرد و نشان داد که می تواند در آینده بهتر شود. طبیعی است که در نیمه اول این گونه باشد زیرا بیشتر دنبال کسب تجربه بود.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------