آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

تاکتیک و ترکیب احتمالی استقلال برای دربی 81(+آنالیز/شماتیک)



در روزی که مظلومی برای سرمربیگری استقلال انتخاب شد هواداران این تیم اگر حتی به حضور در کورش قهرمانی تیمشان امیدوار نبودند اما می دانستند که دربی های هیجان انگیز و پر گلی در انتظارشان است.حالا دوباره مظلومی است و ترکیب اصلی تیم اش. او استقلال را برای پیروزی به زمین می فرستد؟ باکدام ترکیب؟

سیستم استقلال ، 4.2.3.1
آبی ها از ابتدای فصل سیستم پایه 4.2.3.1 را بازی کرده اند و به این سیستم عادت دارند و بعید است که مظلومی تصمیم به تغییر آن بگیرد. استقلال با استفاده از این سیستم مالکانه بازی کردن را تجربه می کند. بازیکنان این تیم عادت دارند که با تعداد زیادی ازبازیکنان به دروازه تیم حریف حمله کنند. استقلال در این بازی هم با توجه به استفاده از 5 بازیکن در خط میانی به کنترل بیشتر توپ اصرار خواهد کرد و پیش بینی می شود که تصاحب توپ استقلال از حریف بیشتر باشد.

داستان ترکیب اصلی
نمایش بازی آخر استقلال مقابل سپاهان همه چیز راتغییر داده ؛ حتی نظرات سرمربی استقلال . پرویز مظلومی ازابتدای فصل در هر بازه ای از زمان که شده سعی کرده شرایط را برای استفاده از کرار فراهم کند. هافبک خلاق آبی ها هم هر وقت توانسته و بازی مهمی در پیش بوده قراردادش را درخواست کرده. این بار اما مظلومی کرار را کنار گذاشته و تنها دلیل اش نمایش خوب ذخیره ها در بازی مقابل سپاهان است. ترکیب اصلی استقلال به همین دلیل خیلی ساده تغییر خواهد کرد .

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

سوال ترکیب ؟
مظلومی کدام بازیکنان را بازی می دهد؟ ستاره های بازی مقابل سپاهان یاترکیب اصلی ؟ این سوال اصلی مظلومی و دستیارانش برای این بازی بوده است. البته در خط دفاعی غیبت امین حاج محمدی در بازی قبل و نمایش خوب زوج مگویان-عمران زاده هم سوال بعدی است.هرچند به نظر می رسد که مظلومی برای جواب به سوال دوم به زوج بازی آخر اطمینان کند اما در ترکیب سه نفره جلوی تیمش حتما انصاری و حیدری را بازی خواهد داد. هرچند که بازی کردن برزای در زمین می تواند مجیدی را از ترکیب بیرون بگذارد و حیدری را در خط دفاع بازی دهد. خلاصه اینکه با توجه به درخشش جوانان دست مظلومی برای ترکیب اصلی باز باز است.

تعویض طلایی
برزای ، اسماعیلی ، محسن کریمی ، پجیچ یا ... مظلومی مهره باتجربه شاید روی نیمکت نداشته باشد اما انتخاب های زیادی برای تعویض کردن در اختیار دارد. اسماعیلی پجیچ یا برزای هر کدام می توانند تعویض های طلایی مظلومی باشند.هرچند که ممکن است سرمربی استقلال هر کدام از این بازیکنان رادر زمین داشته باشد و بازیکنان ترکیب اصلی به جایشان وارد زمین کند.

 

اخبار ورزشی - عصرایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------