اعتراف کاشانی و فتح الله زاده به تبانی در دربی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر عامل های سابق استقلال و پرسپولیس در گفت و گوی ویژه خبری شرکت کردند.

علی فتح الله زاده و حبیب کاشانی امشب مهمان گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما بودند.در ابتدای این گفت و گو که زیر نظر محمد حسين رنجبران سردبير برنامه گفت و گوي ويژه خبري و با اجرای کامران نجف زاده برگزار شد او از کاشانی سوال کرد که نتیجه دربی چه می شود که او گفت: «به نظرم دو تیم به سه امتیاز بازی احتیاج دارند. استقلال در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس هم می خواهد جایگاه خودش را حفظ کند.»

این در حالی بود که مجری این گفت و گو از فتح الله زاده سوال را طور دیگری پرسید. او گفت: «قرار است دربی مساوی شود؟ یک سری از مردم این طور می گویند. اصلا ماجرای پشت پرده ای هست که این بازی مساوی شود؟» سوالی که فتح الله زاده درباره اش گفت: «یک زمان هایی ما خودمان دوست داشتیم بازی مساوی شود اما واقعا این کار شدنی نیست. گاهی یک شوت می زنی و 5 سانتی متر این طرف تر می رود و گل نمی شود. ما هر وقت دربی را می بردیم دو روز تبریک می گفتند و همه چیز تمام می شد اما وقتی می باختیم تا دو ماه باید جواب پس می دادیم. من دوست داشتم و اگر امکانش بود این اتفاق می افتاد چون ضربه ای که به دو طرف می خورد خیلی سنگین است.»

نجف زاده از فتح الله زاده سوال کرد که در فوتبال ایران می شود یک بازی را درآورد که او این واکنش را نشان داد: «بازیکنان نمی توانند این کار را بکنند.»د ر همین لحظه نجف زاده گفت: «اما در همین جایی که شما نشسته بودید دادکان گفت که این امکان وجود دارد و در فوتبال ایران افتاده است. ایشان یک سری کدهایی هم دادند که به فلان داور زنگ زده بودند و...»فتح الله زاده ادامه داد: «چیزی نشد ندارد اما انسانی نیست.»

کاشانی هم در این زمینه گفت: «غیر ممکن نیست. دادکان هم درست گفته و این اتفاق افتاده است.» آیا شما کدی دارید؟ کاشانی در پاسخ به این سوال گفت: «کد خاصی ندارم اما حرف های زیادی از بیرون شنیده ام. من سال 87 بیمارستان خوابیده بودم که یک نفر به باشگاه مراجعه کرده و گفته بود من می توانم بازی را برای شما در بیاورم. این اتفاق ها افتاده بود اما کد خاصی ندارم.»

فتح الله زاده در تکمیل حرف های کاشانی گفت: «دادکان دروغ نمی گوید اما این کار اصلا شرافتمندانه نیست.»

در ادامه این گفت و گوی خبری نجف زاده از فتح الله زاده سوال کرد که شکست و پیروزی در دربی تا چه اندازه می تواند در ثبات مدیریتی تاثیر داشته باشد؟ که او این واکنش را نشان داد: «خیلی. بعضی از مدیران چون در بدنه ورزش نیستند تحت تاثیر سکوها برای مدیرها تصمیم می گیرند. وقتی تیمی در دربی می بازد هجمه سنگینی به راه می افتد. متاسفانه باید بگویم که همین طور است اما عمر مدیریتی در باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید 10 سال باشد تا یک مدیر بتواند کارش را بکند. ما می آییم، زور می زنیم، بیل و کلنگ می زنیم و به سفید کاری که می رسیم می گویند برو بیرون.»

در همین لحظه مجری این گفت و گو از باجناق فتح الله زاده و اینکه او از طریق باجناقش به استقلال آمده و به اصطلاح این بار باجناق فامیل شده است سوال کرد که فتح الله زاده این واکنش را نشان داد: «آقای محمدی فامیل ما هستند که من روسفیدشان کردم و 7 تا قهرمانی برای استقلال آوردم.»

آیا دوست داشتید الان مدیر عامل پرسپولیس با استقلال بودید؟ابتدا کاشانی گفت:«در شرایط فعلی نه.چون تیم امید دستم هست و باید کارهای مربوط به این تیم را انجام بدهم.»و اگر در تیم امید نبودید؟کاشانی گفت:«باز هم نه.تیم با تفکرات مدیریت جدید بسته شده و طبیعی است که حضور من باعث تعارض سیاست می شود.یک دلیل دیگر هم دارم اینکه مسئول ورزش کشور این افراد را انتخاب کرده است.»

در پاسه به این سوال فتح الله زاده هم گفت:«من هم قبول نمی کردم.الان هم مدیرعامل استقلال نیستم اما می گویم باید به افشارزاده حداقل 5 سال زمان داد.در چند سال گذشته استقلال به این دلیل بهتر نتیجه گرفته که ثبات مدیریتی داشته است.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------