فرار سر‌خ‌ها از شکست در دقیقه 95



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 تک گل استقلال را جابر انصاری در دقیقه 49 و گل پرسپولیس را هم بینسون در دقیقه 95 به ثمر رساند.

 نخستین دیدار از هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ امروز به قضاوت محسن ترکی و در حضور نزدیک به ۸۰ هزار تماشاگر بین تیم های استقلال و پرسپولیس آغاز شد.

* دقیقه یک: استقلالی ها قصد داشتند در شروع بازی توپ را پشت مدافعان پرسپولیس به سجاد شهباززاده برسانند که توپ یعقوب کریمی بدون دخالت بازیکنی به بیرون زمین رفت.

* دقیقه ۲ : حرکت یعقوب کریمی از جناح چپ با خطای کمال کامیابی نیا همراه شد تا استقلال اولین ضربه ایستگاهی را توسط خسرو حیدری روی دروازه پرسپولیس ارسال کند که این توپ ثمری نداشت.

* دقیقه ۴ : امید ابراهیمی روی خط محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک موقعیت شد که حرکت او با مقاومت بازیکنان پرسپولیس مواجه شد. استقلالی ها در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند اما محسن ترکی دستور ادامه بازی داد.

* دقیقه ۶ : یعقوب کریمی که تا این لحظه بهترین بازیکن زمین بود پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۱۰ : پرسپولیسی ها بعد از دقایقی که تحت فشار استقلال بود از لاک دفاعی خارج شد و با پاس های کوتاه بازی را در اختیار گرفت.

* دقیقه ۱۲ : رامین رضاییان از سمت راست وارد محوطه جریمه استقلال شد که تعادلش را از دست داد و زمین خورد. او در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشت!

* دقیقه ۱۴ : پرسپولیس توسط امید عالیشاه صاحب یک موقعیت استثنایی شد اما در حالی که خودش با رحمتی تک به تک بود توپ را به سمت دروازه زد اما رحمتی یک مهار اشتثنایی داشت.

* دقیقه ۱۵ : در ضد حمله این موقعیت پرسپولیس، استقلال توسط جابر انصاری صاحب یک موقعیت ایده ال شد اما این بازیکن هم نتوانست از موقعیت خوبش استفاده کند.

* دقیقه ۲۴ : تماشاگران دو تیم به تشویق هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس پرداختند. محسن ترکی هم بازی را یک دقیقه متوقف کرد تا یاد نوروزی را گرامی بدارد.

* دقیقه ۳۰ : دو تیم نمایش قابل قبولی در این دقایق داشتند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه و ببینندگان تلویزیونی را راضی کردند.

* دقیقه ۳۶ : پرسپولیس که بعد از ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی بهتر از حریف ظاهر شد حملات نصف و نیمه ای را روی دروازه استقلال طراحی کرد اما راه به جایی نبرد.

* دقیقه 42 : استقلالی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که از این ضربه راه به جایی نبردند و سوشا مکانی توپ را گرفت. میثم مجیدی زمان بازگشت به زمین خودشان روی مکانی مرتکب خطا شد و کارت زرد گرفت.

* دقیقه 44: پرسپولیس صاحب دومین موقعیت ایده آل برای گلزنی شد که این بار احمد نوراللهی ضربه ای را به سمت دروازه استقلال زد که رحمتی به زیبایی این توپ را مهار کرد تا در نیمه اول فرشته نجات آبی ها باشد.

* دقیقه 45 : با وجود اینکه استقلال در دقایق ابتدایی صاحب توپ و میدان بود اما در ادامه پرسپولیس نمایش بهتری داشت و صاحب دو موقعیت مطلوب گلزنی شد اما نتوانست از این دو موقعیت استفاده کند.

* دقیقه 47 : پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و از جناح راست صاحب موقعیت شد که توپ ارسالی را مهدی رحمتی این توپ را مهار کرد.

 

* دقیقه ۴۹ : سانتر خسرو حیدری از جناح راست روی سر جابر انصاری نشست و این بازیکن به ضربه سر دروازه سوشا مکانی را باز کرد.

* دقیقه ۵۵ : برانکو دست به اولین تعویض زد و بنگستون را به جای احمد نوراللهی وارد زمین کرد. یک دقیقه بعد یعقوب کریمی در استقلال جایش را به محمدرضا خرسندنیا داد.

 

* دقیقه ۶۰ : پرسپولیس برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کند. سجاد شهباززاده دومین کارت زرد این دیدار را از محسن ترکی دریافت کرد.

* دقیقه ۶۸ : پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که در رفت و برگشت بنگر صاحب موقعیت شد اما ضربه وی از درون محوطه جریمه با بالای دروازه رفت.

 

* دقیقه ۷۰ : پرسپولیس صاحب دو موقعیت و کرنر خطرناک شد که در یک صحنه خروج اشتباه رحمتی دروازه استقلال را به خطر انداخت اما عمران زاده توپ را به بیرون زد.

* دقیقه ۷۳ : سیدمحسن کریمی به جای خسرو حیدری وارد زمین شد. دو دقیقه بعد هم علی علیپور به جای امید عالیشاه وارد زمین شد.


* دقیقه ۷۹ : پرسپولیس صاحب چند موقعیت خوب شد که در یکی از این موقعیت  ها توپ از اختیار رحمتی هم خارج شد اما در رفت و برگشت مدافعان آبی توپ را دور کردند. در دقیقه ۸۰ امین حاج محمدی به جای سجاد شهباززاده وارد زمین شد. حاج محمدی یک دقیقه بعد از ورودش کارت زرد گرفت.

* دقیقه ۹۰ : حملات پرسپولیس برای رسیدن به گل تساوی ثمر نداشت.

 

دقیقه ۹5 : در اواخر این دیدار فشار شاگردان برانکو بر روی دروازه استقلال بیشتر شد و آنها در دقیقه 95 بالاخره در شلوغی محوطه جریمه به گل رسیدند. شوت رضاییان در بین راه با دخالت بینسون همراه شد که توپ پس از رفت و برگشت بین رحمتی و مهاجم پرسپولیس بالاخره وارد دروازه استقلال شد.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------