آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

سپاهان در زمین استقلال اهواز متوقف شد/فركی: مشكلی با باشگاه سپاهان ندارم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سپاهان در زمین استقلال اهواز متوقف شد/ روزهای سخت زردپوشان

پرونده هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با تساوی تیم سپاهان در زمین استقلال اهواز بسته شد.

 آخرین بازی هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را تیم‌های استقلال اهواز و سپاهان در ورزشگاه غدیر برگزار کردند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک مساوی خاتمه یافت. ابتدا محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۲۵ برای سپاهان گلزنی کرد ولی فرزاد آشوبی در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

سپاهان با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و با یک پله صعود جای سایپا را در رده ششم جدول گرفت. تیم استقلال اهواز نیز با ۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

 

---------------------------

حسین فركی:
مشكلی با باشگاه سپاهان ندارم/تحت تاثیر شكست برابر استقلال بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من مشكلی با باشگاه ندارم و طبق روال كارهایم را انجام می دهم.

حسین فركی شنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر استقلال اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار كرد: در این بازی مستحق پیروزی بودیم ولی متاسفم كه در نهایت سه امتیاز را با تساوی عوض كردیم.

وی افزود: اگر آن توپی كه بعد از زدن گل اول، به تیرك دروازه حریف زدیم وارد دروازه آنها می شد و ما گل دوم را نیز به ثمر می رساندیم، بی شك شرایط برای زدن گل های سوم و چهارم ما نیز فراهم می شد ولی حریف در ادامه از فرصت به دست آمده استفاده كرد و بازی را به تساوی كشاند.

فركی ادامه داد: ما در هفته قبل در برابر استقلال تهران كه رقیب جدی ما در صدر جدول رده بندی لیگ برتر به شمار می رود، شكسته خورده بودیم به همین دلیل در این بازی صرفا برای پیروزی آمده بودیم. در این بازی احساس كردم تیم ما هنوز تحت تاثیر شكست در برابر استقلال بودم و این تفكر روی كیفیت ما تاثیر منفی گذاشته بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینكه بعد از هفته پنجم تاكنون در غیاب احسان حاج صفی و دو بازیكن خارجی خود با مشكلات عدیده ای دست و پنجه نرم كردیم، بیان كرد: امروز هم وریا عفوری و حبیب گردانی را در اختیار نداشتم تا كلكسیون غیب بازیكنان كلیدی ما تكمیل شود. امروز به جای آنها از بازیكنان جوان استفاده كردم ولی آنها قدرت بازیكنان اصلی ما را نداشتند.

فركی در پاسخ به این سئوال كه با شرایط فعلی كه سپاهان با آن مواجه است نیز به كارتان در این باشگاه ادامه می دهید؟ گفت: اجازه می خوام جواب این سئوال را ندهم تا شرایط تیم در آینده را ببینم. من مشكلی با باشگاه ندارم و طبق روال كارهایم در تیم را انجام می دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال اهواز و سپاهان از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------