رونالدو: متواضع‌ترین فرد نیستم اما دوست دارم یاد بگیرم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کریستیانو رونالدو، منچستریونایتد را مدرسه فوتبال خود و سر الکس فرگوسن را نیز پدر فوتبالی خود معرفی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، کریستیانو رونالدو مه با چهره شدن در منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، در این تیم اسپانیایی درخشید و تبدیل به بازیکنی شد که دو بار پی در پی عنوان بهترین بازیکن جهان را کسب کرد ولی با این‌حال هنوز به خوبی از تیم سابق خود یاد می‌کند.

کریستیانو رونالدو گفت: منچستریونایتد، مدرسه خوب و بزرگی برای من بود. بازیکنانی در آنجا وجود داشتند که یک ساعت زودتر به تمرین می‌آمدند. اسکولز و نویل نمونه‌های فوق‌العاده‌ای برای این موضوع هستند و من در کنار آن‌ها چیزهای زیادی آموختم. گری نویل حرفه‌ای‌ترین بازیکنی بود که تاکنون دیده‌ام. به همین دلیل بود که آن‌ها برای 10 سال در بالاترین سطح بازی کردند. من از آن‌ها یاد گرفتم. همانند آن‌ها زودتر به تمرین می‌رفتم. نرمش، تمرینات قدرتی، حرکات مربوط به ناحیه شکم و حرکت‌های بسیار زیادی را همانند آن‌ها انجام می‌دادم. من این الگو را از بازیکنان مسن‌تر می‌گرفتم.

رونالدو ادامه داد: اعتراف می‌کنم که متواضع‌ترین فرد دنیا نیستم. اهل ظاهرسازی هم نیستم و دوست دارم یاد بگیرم. نگرانی بابت منفور بودن ندارم چون این مرا به جلو هدایت می‌کند. زمانی که در خارج از خانه بازی می‌کنیم، مردم علیه من هستند اما این چیز خوبی است. من به دشمن نیاز دارم. این بخشی از کار ما است. زمانی که پا به توپ می‌شوم، هواداران حریف سوت می‌زنند. این موضوع از زمانی که 18 یا 19 ساله بودم آغاز شد. این برای من یک مشکل نیست، بلکه به من انگیزه می‌دهد.

او آلکس فرگوسن را پدر فوتبالی خود خواند و گفت: از سر الکس هم چیزهای زیادی را یاد گرفتم. سر الکس به من می‌گفت تو بازیکن بسیار خوبی هستی، اما قدرت تصمیم‌گیری نداری. هنوز هم با او در ارتباط هستم. او دوستی عالی، یک سرمربی عالی و انسانی عالی است. زمانی که پدرم در بیمارستانی در لندن بستری بود و وضعیت خوبی نداشت، از سر الکس خواستم که به من اجازه بدهد پیش او بروم. لحظه مهمی در فصل بود اما فرگوسن گفت فوتبال در مقابل پدرت معنایی ندارد. اگر می‌خواهی، می‌توانی بروی. همیشه بابت این کار قدردان او هستم.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------