گل‌محمدی: با ۱۰ نفره شدن پرسپولیس کارمان سخت شد/ جهانبازی خوب بازی کرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با ۱۰نفره شدن پرسپولیس کار ما سخت شد.

 یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل جام حذفی اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم قبل از 10 نفره شدن پرسپولیس بر بازی مسلط بودیم ولی با اخراج دروازه بان حریف کار ما سخت شد. بازیکنان حریف بیشتر دویدند و دفاع فشرده تری را به نمایش گذاشتند و سازمان یافته تر بازی کردند و کارمان سخت بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس به تیرک دروازه ما زد و موقعیت گلزنی هم پیدا کرد و حتی می‌توانست پیروز این مسابقه شود ما سعی کردیم با اضافه کردن مهاجم و ارسال از کناره ها به گل برسیم چون پرسپولیس فشرده بازی می‌کرد و نمی‌توانستیم از عمق دفاع حمله کنیم.  یک گل روی ضربات ایستگایی به ثمر رساندیم و پس از آن شیرازه تیم پرسپولیس از هم پاشیده شد.

گل‌محمدی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس شجاعانه و فداکارانه بازی کردند باید از آن‌ها قدردانی شود زیرا آن ها خوب بازی کردند ما یک روز از حریف استراحت کمتری داشتیم. پرسپولیس هم در دربی بازی فوق العاده‌ای انجام داده بود و با روحیه به اصفهان آمد ما پیروز شدیم و به بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه تصور می‌کرد قبل از ضربات پنالتی پیروز شود گفت: باید این اتفاق می‌افتاد زیرا حریف خسته شده بود و توان حمله جدی را هم نداشت سعی کردیم فشارمان را مضاعف کنیم و قبل از پایان مسابقه در وقت‌های اضافه پیروز شویم.

گل‌محمدی در مورد اینکه کدام بازیکن از تیم ذوب آهن و پرسپولیس شاخص بودند گفت: نمی‌توان اسم بازیکن خاصی را گفت بازی ریتم یکنواختی داشت به نظر من مدافعان پرسپولیس فوق العاده بازی کردند و توپ‌های زیادی را دفع کردند.

وی در مورد نحوه قضاوت یدالله جهانبازی گفت: بازی بسیار سختی بود صحنه‌هایی که من دیدم داور خیلی خوب قضاوت کرد روی صحنه اخراج حریف اعتراض داشت که باید در این مور کارشناسان نظر بدهند.

گل محمدی در مورد حضور ذوب آهن در نیمه نهایی گفت: دو سه بازیکن مصدوم داریم و نبود مهرداد قنبری احساس می‌شود نژاد مهدی هم مصدوم شد البته حجت حقوردی خوب بازی کرد و مسعود حسن‌زاده به دلیل مصدومیت نداشتیم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------