صحنه جنجالی پرسپولیس ـ ذوب آهن (عکس)/ دروازه‌بان پرسپولیس: اخراجم صد درصد اشتباه بود/ می گفتند اصلا اصفهان نرویم!



این صحنه ای است که بعدها بارها و بارها درباره آن صحبت خواهد شد.

تصمیم داور بازی ذوب آهن ـ پرسپولیس در اخراج ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس اشتباهی بود که کلیت مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد. همانطور که در این عکس مشاهده می کنید، صادقی که برای دفع ضدحمله ذوب آهن جلوکشیده بود، برای مهار چیپ کاوه رضایی هیچ خطایی مرتکب نشده و با سینه این توپ را دفع کرده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 
دروازه‌بان پرسپولیس:
اخراجم صد درصد اشتباه بود/ می گفتند اصلا اصفهان نرویم!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اخراج من، اشتباه ۱۰۰ درصد داور بود زیرا در آن صحنه، توپ به هیچ وجه، با دست من برخورد نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان صادقی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان درباره اخراجش در این مسابقه از سوی داور بازی اظهار داشت: این اخراج اصلاً درست نبود و اعلام اخراج، اشتباه ۱۰۰ درصد داور مسابقه است.

وی افزود: اگر می‌خواستند که به تیم اینقدر فشار بیاید، می‌گفتند که ما تا اصفهان نیاییم؛ این همه هوادار به ورزشگاه می‌آیند اما سئوال اینجاست که چرا با احساسات آنها بازی می‌کنند؟

دروازه‌بان پرسپولیس تهران افزود: سئوال من این است که این چندمین اشتباه داور در هفته‌های اخیر است؟ یک بار، دو بار؟ چقدر می‌خواهند یک اشتباه را تکرار کنند.

وی بیان کرد: کمک داور پشت من را دیده و در صحنه‌ای که از جلو بوده و به سینه من برخورد کرده است را به اشتباه پنالتی اعلام می‌کند. فیلم و عکس صحنه برخورد توپ با سینه من هست و کارشناسان نیز اعلام کرده‌اند که این صحنه هند نبوده است.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه،مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------