بایرن مونیخ انتقام سختی از آرسنال گرفت/ پیروزی بارسلونا و زنیت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

لیگ قهرمانان اروپا؛
بایرن مونیخ انتقام سختی از آرسنال گرفت/ پیروزی بارسلونا و زنیت

تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار برگشت خود مقابل آرسنال در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به بردی پرگل برابر توپچی‌های لندن دست یافت و انتقام سختی از شاگردان آرسن ونگر گرفت.

 هفته نخست از دور برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت مسابقه دیگر پی گرفته شد که در دیدارهای مهم تیم‌های بایرن مونیخ، بارسلونا، چلسی و رم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

حساس‌ترین بازی چهارشنبه شب را بایرن مونیخ و آرسنال از گروه F در ورزشگاه آلیانز آره‌نا برگزار کردند. بایرن مونیخ که دیدار رفت را با شکست غیرمنتظره ۲ بر صفر به پایان رسانده بود این بار انتقام سختی از شاگردان آرسن ونگر گرفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد. رابرت لواندوفسکی (۱۰)، توماس مولر (۲۹ و ۸۹)، دیوید آلابا (۴۴) و آرین روبن (۵۵) در این بازی برای بایرن گلزنی کردند و اولیویه ژیرو در دقیقه ۶۹ تنها گل توپچی‌ها را وارد دروازه نویر کرد. تیم پپ گواردیولا با این برد ۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

تیم المپیاکوس یونان هم در جدال خانگی مقابل دیناموزاگرب ۲ بر یک پیروز شد. این تیم که در دقیقه ۲۱ روی ضربه هودزیچ دروازه خود را گشوده دید در دقیقه ۵۳ یک ضربه پنالتی را توسط فورتونیس از دست داد اما در دقیقه ۶۵ روی ضربه پاردو کار را به تساوی کشاند. حملات تیم المپیاکوس در ادامه کار جواب داد و این تیم در دقیقه ۹۰ روی ضربه پاردو برای دومین بار دروازه حریف را گشود تا برنده این بازی شود.

از گروه E این مسابقات تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای باته بوریسوف بود و پیروزوی ۳ بر صفر را برابر این تیم رقم زد تا جمع امتیازاتش را به عدد ۱۰ رسانده و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گیرد. در این بازی برای بارسلونا نیمار (۳۱- پنالتی و ۸۳) و لوئیس سوارز (۶۰) گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه تیم رم در ورزشگاه المپیکو به مصاف بایرلورکوزن رفت و در حالی که نیمه نخست را با گل‌های زودهنگام محمد صلاح و ادین ژکو برنده شده بود در شروع نیمه دوم دو گل توسط مهمدی و خاویر هرناندز دریافت کرد تا برتری یک نیمه ای خود را از دست بدهد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۱ میرالم پیانیچ از روی نقطه پنالتی گل سوم و برتری رمی‌ها را به ثمر رساند.

در گروه G نیز تیم بحران زده چلسی میزبان دینامو کیف بود و این تیم را با حساب ۲ بر یک پشت سر گذاشت. گل‌های تیم چلسی را الکساندر دراگوویچ ( ۳۴ - گل به خودی) و ویلیان (۸۸) به ثمر رساندند و دراگوویچ (۷۸) برای دینامو گلزنی کرد. با این نتیجه مورینیو موقتا نفس راحتی کشید. تیم پورتو نیز در زمین نماینده رژیم غاصب صهیونیستی به پیروزی ۳ بر یک دست یافت.

تیم زنیت صدرنشین گروه H در دور رفت چهارشنبه شب در ورزشگاه اختصاصی لیون فرانسه به میدان رفت و برابر این تیم ۲ بر صفر برنده شد تا با ۱۲ امتیاز صعود خود را مسجل کند. والنسیا اسپانیا هم مهمان خنت بود که این بازی در پایان با حساب یک بر صفر به سود خنت خاتمه یافت.

نتایج و جدول رده‌بندی مسابقات چهارشنبه شب به شرح زیر است:

گروه E
* بارسلونا ۲ - باته بوریسوف صفر
* رم ۳ - بایرلورکوزن ۲

جدول رده‌بندی گروه E
۱- بارسلونا ۱۰ امتیاز
۲- رم ۵ امتیاز
۳- بایرلورکوزن ۴ امتیاز
۴- باته بوریسوف ۳ امتیاز

گروه F
* بایرن مونیخ ۵ - آرسنال یک
* المپیاکوس ۲ - دینامو زاگرب یک

جدول رده‌بندی گروه F
۱- بایرن مونیخ ۹ امتیاز
۲- المپیاکوس ۹ امتیاز
۳- آرسنال ۳ امتیاز
۴- دینامو زاگرب ۳ امتیاز

گروه G
* چلسی ۲ - دینامو کیف یک
* نماینده رژیم غاصب صهیونیستی یک - پورتو ۳

جدول رده‌بندی گروه G
۱- پورتو ۱۰ امتیاز
۴- چلسی ۷ امتیاز
۳- دیناموکیف ۵ امتیاز
۴- نماینده رژیم غاصب صهیونیستی بدون امتیاز

گروه H
* لیون صفر - زنیت ۲
* خنت یک - والنسیا صفر

جدول رده‌بندی گروه H
۱- زنیت ۱۲ امتیاز
۲- والنسیا ۶ امتیاز
۳- خنت ۴ امتیاز
۴- لیون یک امتیاز

 اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------