رونالدو: من و مسی سطح بازی یکدیگر را بالا بردیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سوپراستار رئال مادرید درباره رابطه‌اش با رقیب دیرینه خود صحبت کرد و گفت که عملکرد این دو بازیکن باعث شد تا هر یک به سطح بالاتری از فوتبال برسند.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نزدیک به یک دهه است که فوتبال را به تسخیر خود درآورده‌اند و توانسته‌اند افتخارات فردی زیادی را کسب کنند و به تبع آن تیم‌هایشان را نیز به افتخارات تیمی ارزشمندی رساندند.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در فیلم جدید خود درباره رابطه‌اش با ستاره بارسلونا سخن گفت و همین طور اینکه این رابطه در سال‌های اخیر چگونه پیشرفت کرده است. روزنامه میرر انگلیس به نقل از دیوید مک دونل که مستندساز زندگی رونالدو بوده است درباره سخن این بازیکن درباره رابطه‌اش با مسی گفت: در طول یک سال گذشته رابطه من با لیونل مسی بهتر شده است. من او را به عنوان یک رقیب در نظر نمی‌گیرم بلکه به عنوان یک شخص در نظر می‌گیرم. من او را به عنوان کسی که باعث شده بازی من بهتر شود و همین طور کسی که باعث شدم بازی‌اش بهتر شود در نظر می‌گیرم.

مک دونل همچنین در مستند جدید خود از رابطه گرم رونالدو و مسی سخن گفت که همدیگر را در دیدار دوستانه آرژانتین و پرتغال دیدند و همین طور در مراسم توپ طلا سخن گفتند.

در حال حاضر لیونل مسی 4 توپ طلا و رونالدو 3 توپ طلا کسب کرده که همگی سریالی بوده است. در واقع پس از آنکه کاکا موفق شد توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند کسی دیگر غیر از مسی و رونالدو برنده ارزشمندترین جایزه فوتبال جهان نشده است.

همچنین زین‌الدین زیدان اسطوره رئال مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه معتقد است حضور مسی برای رونالدو بسیار مهم بوده است و باعث کیفیت بالای بازی‌اش شده است. او در این باره گفت: زدن 55 گل در یک فصل کار یک انسان نیست. شما باید این را در نظر بگیرید که رونالدو مانند یک ماشین تمرین می‌کند و اصلا تمرین او شبیه یک فوتبالیست عادی نیست. او می‌خواهد گل بزند و پیروز شود و عطش زیادی برای رسیدن به آن دارد و از اینکه نمی‌تواند یک فرصت کوچک را نیز تبدیل به گل کند ناراحت می‌شود. من فکر می‌کنم حضور لیونل مسی در زندگی فوتبالی رونالدو تاثیر زیادی داشته و به خاطر همین حاضر نمی‌شود به منچستریونایتد جایی که علاقه دارد بازگردد. مسی و رونالدو در هر فصل 50-60 گل به ثمر می‌رسانند و نمی‌خواهند این فرم مطلوب خود را از دست بدهند.

رونالدو و مسی در سال 2015 چندان خوب ظاهر نشدند. مسی که اغلب با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و رونالدو نیز درخشش فصل گذشته خود را ندارد. با این حال با نزدیک شدن به مراسم بهترین بازیکن فوتبال جهان همه شانس مسی را به سبب کسب سه گانه فصل گذشته بیش از رونالدو می‌دانند و بعید است بازیکنی غیر از این دو برنده عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان شود.

رونالدو 30 ساله همچنین در گفت‌وگو با کیکر گفت که برایش مهم نیست مسی بهترین بازیکن جهان شود چرا که او خودش را بهترین بازیکن می‌داند.

رونالدو در این باره گفت: من خودم را بهترین بازیکن جهان می‌دانم و همین نگرش باعث شده پیشرفت کنم. برایم مهم نیست مسی بهترین بازیکن شود یا خیر. من تا به حال به افتخارات زیادی دست یافته‌ام و قطعا نام هر دوی ما در تاریخ به عنوان دو بازیکن بزرگ می‌ماند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------