فرکی دلایل جدایی‌اش از سپاهان را اعلام کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان دلایل کناره گیری‌اش از تیم فوتبال سپاهان پرده برداشت. وی تاکید کرد دست‌های پشت پرده باعث برکناری‌اش شد. حسین فرکی همچنین گفت: برای اینکه صحبت‌هایم را مطرح کنم تهدید شده ام.

حسین فرکی که هفته گذشته از هدایت تیم فوتبال سپاهان کناره گیری کرده بود امروز به برخی دلایل کناره گیری اش اشاره کرد.

وی در ابتدا گفت: خوشحال هستم که سپاهان بازی را برد و در جام حذفی مدعی شد. صحبت هایی که می کنم قصد بی احترامی به هیچ شخص و جایگاهی را ندارم اما این حرف ها را می زنم تا به فوتبال کمک شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: اصلا روی صحبت هایم با مردم خوب کشورم نیست. در هر استانی و هر شهری اما همیشه حساب تعدادی از افراد را جدا کردم که مشکل ما با همین افراد است. خیلی مسائل در فکرم هست که بتوانم مطرحش کنم. صحبتهای من جهت پیام و توصیه دارد به مدیران و اهالی فوتبال که متاسفانه گاهی تفکراتشان تغییر می کند.

وی افزود: من یک ظاهر داریم یک باطن. برخی ها ظاهر را حفظ می کنند و برخی باطن را. اعتقاد دارم باید این دو را یکی کرد. چرا که گاهی اوقات دست آدم ها رو می شود به خاطر تناقض در ظاهر و باطن افراد. ما باید الگو باشیم. امروز نباید یک حرف را بزنیم که باید دیروز می زدیم.

حسین فرکی ادامه داد: از چند روز قبل با خودم کلنجار رفتم . در این مدت پیام هایی هم به من داده شده بود. همین پیام ها باعث شد که من از سپاهان جدا شوم. این پیام ها توهین آمیز و حاوی بی احترامی ها بود.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------