حمله دوباره مایلی‌کهن به کروش، جلوی علی کفاشیان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حمله دوباره مایلی‌کهن به کروش، جلوی علی کفاشیان/ با او در جام جهانی بین چهار تیم، پنجم شدیم

علی کفاشیان و محمد مایلی کهن به شبکه خبر رفته بودند تا درباره اتفاقات اخیر تیم ملی صحبت کنند.

در این برنامه مایلی کهن مدعی شده که دن گاسپار؛ مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران اصلا صلاحیت بودن در این پست را ندارد. مایلی کهن در این گفت و گو کروش را از لحاظ فنی مربی مردودی خواند و نکات جالبی را در زمینه حضور او به زبان آورد.


به عنوان مثال او مدعی شد دن گاسپار مربی دروازه بان ها و دستیار کروش تخصصی دروازه بانی ندارد. مایلی‌کهن همچنین درباره محبوبیت کروش اینطور ادعا کرد که این محبوبیت را رسانه های جمعی و بخصوص صداوسیما ساخته اند و اگر آنها پشت کروش نمی ایستادند، سرمربی تیم ملی نمی توانست این درجه از محبوبیت را به دست بیاورد. وی خطاب به کروش گفت: اگر نظرسنجی ملاک است برای حضور مهدی رحمتی در تیم ملی نظرسنجی بگذارید و ببینید مردم به او رای خواهند داد یا خیر.


مدیر فنی تیم ملی امید همچنین در مورد این که کروش جواب هیچ کس را نمی‌دهد صحبت کرد و گفت او حق ندارد به دبیر کل فدراسیون توهین کند.


مایلی کهن در مورد کارنامه کروش هم با جدیت می‌گفت که او کارنامه موفقی نداشته، نه قبل از تیم ملی ایران، نه در زمان هدایت تیم ملی ایران. او گفت اگر کروش واقعا دستیار اول فرگوسن بوده، چرا بعد از خروج الکس فرگوسن از منچستر آن جا مربی نشده است؟ او در مورد عملکردش در ایران هم گفت: با حضور خلعتبری، رحمتی و عقیلی به دور دوم جام جهانی صعود می کرد. او گفت: ما قبلا هم به جام جهانی صعود کردیم و آقای کی روش کار شاقی نکرده است ضمن اینکه ما در جام جهانی در بین 32 تیم سی و یکم شدیم و این ارزیابی را فیفا انجام داده است. حالا هم دوباره می توانیم با ایشان به جام جهانی برویم و بین 4 تیم گروهی پنجم بشویم.


در این بین علی کفاشیان سعی در دفاع از سرمربی تیم ملی داشت و یکی، دو بار هم پاسخ محمد مایلی کهن را داشت از جمله به اینکه به مدیرفنی تیم امید یادآوری کرد با توجه به پست مدیریتی وی در تیم امید او حق ندارد درباره سرمربی تیم ملی صحبت کند .کفاشیان گفت: شما خودتان با وجود اینکه مسوولیت داشته اید بارها درباره افراد مختلف صحبت کرده اید. مثلا نایب رئیس فدراسیون یا حتی سرمربی تیم ملی و یا حتی افراد دیگر پس وقتی شما خودتان کاری را انجام می دهید حق ندارید دیگران را از آن منع کنید.


رییس فدراسیون همچنین تاکید کرد که از عملکرد کروش راضی است و به حمایت از او ادامه خواهد داد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------