آرسنال فرصت صدرنشینی را به راحتی از دست داد/ شکست خانگی لیورپول



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دربی شهر لندن را تیم‌های فوتبال آرسنال و تاتنهام برگزار کردند که این بازی در پایان با تساوی خاتمه یافت و آرسنال شانس صعود به صدر جدول لیگ برتر انگلیس را از دست داد.

تیم‌های فوتبال آرسنال و تاتنهام از ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه دربی شهر لندن را در ورزشگاه امارات برگزار کردند که این بازی حساس با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا این تیم تاتنهام بود که در دقیقه ۳۲ توسط هری کین به گل رسید. در نیمه دوم تیم آرسنال فشار را روی دروازه حریف بیشتر کرد و در دقیقه ۷۷ توانست گل تساوی را توسط کیرون گیبز به ثمر برساند.

تیم آرسنال بعد از توقف امروز عصر من سیتی از این فرصت برخوردار بود تا با پیروزی در دربی لندن صدرنشین لیگ برتر انگلیس شود اما شاگردان ونگر قدر این فرصت را ندانستند و به تساوی قناعت کردند تا با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سیتی در رده دوم باقی بمانند.

در دیگر بازی همزمان تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصال کریستال پالاس رفت و مقابل این تیم ۲ بر یک شکست خورد تا روزهای سخت یورگن کلوپ در لیگ برتر آغاز شوند. یانیک بولاسی در دقیقه ۲۱ گل نخست بازی را برای کریستال پالاس زد اما کوتینیو در دقیقه ۴۲ بازی را برابر کرد. در نیمه دوم و در دقیقه ۸۲ اسکات دان روی یک ضد حمله دروازه تیم لیورپول را گشود تا کلوپ شب تلخی را در آنفیلد سپری کند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------