آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

واکنش معاون باشگاه استقلال به حرف‌های جنجالی فریدون زندی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون باشگاه استقلال به صحبت‌های بازیکن پیشین این تیم و مسائلی که مطرح کرد واکنش نشان داد

حرف‌های زندی با وجود آنکه با خنده و آرامش بیان شد اما بار سنگینی را روی دوش استقلال انداخت. اینکه این فوتبال کثیف است و شاید برخی با مجانی بازی کردن من به پول نمی ‌رسیدند، عملا یک جور اتهام است به باشگاهی با قدمت بیش از شصت سال و مدیرانی نام دار. بهرام افشار زاده در ابتدا این حرف را اتهام دانست اما واکنش نظری جویباری تا حدودی متفاوت بود.

 نظری جویباری  در اینستاگرامش نوشت:

«فریدون دوست داشتنی می‌دانی شما بین هواداران چقدر محبوبی؟ ولی مسائلی را در برنامه نود مطرح کردی که همه را زیر سوال بردی. می دانم دروغ بلد نیستی و از طرف بعضی ها تحریک شدی ولی برادر عزیز من آنهایی که به شما قول دادند، نتوانستند نظر سرمربی را جلب کنند و برای بستن تیم فقط نظر آقای مظلومی برای ما مهم است نه نقطه نظر دوستان و اگر واقعا اتفاقی افتاده و شما از نظر اخلاقی معذوری نام ببری، می‌توانی شخصا به حراست فدراسیون یا کمیته اخلاق تشریف ببری و مسائل اتفاق افتاده را شرح بدی تا این جریان حداقل در استقلال دستشان رو شود و شما هم عذاب وجدان نگیری. پسر دوست داشتنی استقلال شما برای من همیشه عزیزی. »


اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------