وقتی که خواب باشیم !



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ورود رئیس جمهوری به موضوع اعزام بانوان فوتبالیست به رقابت های جام جهانی کوچک گواتمالا برخی را خوشحال و برخی دیگر را متعجب کرد.

با دستور رئیس جمهوری و پیگیری های وزارت ورزش و امور خارجه تیم ملی فوتسال بانوان به گواتمالا اعزام خواهد شد و به گفته سرمربی تیم فوتسال بانوان، این تیم 27 آبان ماه راهی این رقابت ها می شود، اتفاقی که طیفی را خوشحال و گروهی دیگر را متعجب کرده است.


خوشحال ها دستور رئیس جمهوری را نشانه توجه وی به ورزش قلمداد می کنند و متعجبان، جایگاه رئیس جمهوری را بسیار بالاتر از آن می دانند تا به موضوعاتی مانند اعزام تیم ها ورود کند.


با خوشحال ها کاری نداریم چرا که حق طبیعی آنان است که شاد باشند، اما در جواب متعجب ها چند خطی را به یادگار و صرفا جهت اطلاع می نویسم.


متعجبانی که ورود رئیس جمهوری به این موضوع را دون از شان وی می دانند آیا به رئیس جمهوری حق می دهند بر سر 'غفلت زده ها' نهیب بزند و با رفع مشکلات 'دم دستی' به آنان بفهماند از قافله 'اعتماد مردم و ورزشی ها' عقب مانده اند و باید فکری اساسی برای آینده کاری خود داشته باشند؟


آیا رئیس جمهوری روحانی که بازی ایران - آرژانتین در جام جهانی 2014 را با لباس راحتی تماشا کرده است حق ندارد با دستور برای حل کردن همین مشکلات دم دستی نشان دهد، کسانی که مسئولیت مستقیم این موضوع را برعهده داشته اند به درستی به وظیفه خود عمل نکردند.


وقتی همه خواب باشیم و به درستی وظایفمان را انجام ندهیم، نتیجه آن می شود که روحانی به این موضوعات ورود می کند و طیفی را خوشحال و طیف دیگر را انگشت به دهان باقی می گذارد.


وقتی فدراسیون فوتبال در خواب باشد، وزیر ورزش دستور رسیدگی به مشکلات داوری می دهد و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در کار تیم ها دخالت می کند به تاج دستور می دهد مانع بازی فلان بازیکن شود!


وقتی فدراسیون فوتبال در خواب غفلت گذران عمر کند 'حواشی ریز و درشت دیده نمی شود' ، 'دعوای کی روش و اسدی شدیدتر می شود' ، 'مشکلات داوری پر رنگ تر می شود' ، 'بی احترامی به شخصیت فدراسیون عمیق تر می شود' و 'ترمز بی احترامی ها کشیده نمی شود'.

 

اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------