جانشین کواچ مشخص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


جانشین کواچ مشخص شد؛
توافق فدراسیون والیبال ایران با آناستازی

مسئولان فدراسیون والیبال پس از چند روز مذاکره با گزینه های مد نظر برای جانشینی اسلوبودان کواچ در نهایت با آناستازی به توافق رسیدند تا وی هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را برعهده بگیرد.

پس از آنکه تیم ملی والیبال ایران نتوانست با اسلوبودان کواچ سهمیه حضور در المپیک را بدست آورد مسئولان فدراسیون والیبال به دنبال پیدا کردن جانشین وی بودند و مذاکراتی نیز با گزینه های مد نظرشان انجام دادند و در نهایت به دو گزینه آناستازی و لوزانو رسیدند.

به همین جهت امیر خوش خبر و محمد افشاردوست سرپرست تیم ملی و دبیر فدراسیون والیبال راهی لهستان شدند تا مذاکرات نهایی را با این دو سرمربی انجام دهند. در نهایت و پس از برگزاری جلسات پرتعداد نمایندگان ایران با وکیل آناستازی به توافق نهایی رسیدند و قرار است روز شنبه نشست امضا قرارداد و معرفی آناستازی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران برگزار شود.

بهنام محمود بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران که به عنوان مشاور نیز با فدراسیون همکاری دارد عصر جمعه با حضور در غرفه خبرگزازی مهر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها این خبر را اعلام کرد و به خبرنگار مهر گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم توافق نهایی با آناستازی انجام شده و وی روز شنبه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس توافق صورت گرفته قرار است سیچلو به عنوان دستیار در کنار آناستازی فعالیت کند. ضمن اینکه احتمال سه مربی آینده دار ایرانی نیز در کادر فنی تیم ملی حضور خواهند داشت.

آندره آناستازی سرمربی پیشین تیم های ملی والیبال ایتالیا و لهستان بوده و در حال حاضر هدایت تیم گدانسک لهستان را برعهده دارد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۱۶ آماده می کند.

 

اخبار ورزشی  - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------